تندروان: نیاز تیم ملی داشتن روحیه خوب است/ بازی سرنوشت سازی با صربستان داریم

تندروان: نیاز تیم ملی داشتن روحیه خوب است/ بازی سرنوشت سازی با صربستان داریم

مربی تیم شهداب یزد گفت: بدون شک اگر در بهترین وضعیت روحی باشیم بازیکنان بهترین عملکرد را در زمین خواهند داشت و ضریب موفقیت ملی پوشان افزایش می یابد.

محمدریزا تندروان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری نارنجی، درباره رقابت های مقدماتی تیم ملی والیبال در لیگ ملت ها و امید به کسب سهمیه سوم المپیک، اظهار کرد: در مورد مصدومیت ها صحبت کردیم. چند نفر. اعضای تیم ملی اما این موضوع خیلی وقت است که دیده می شود و به نظر من مشکلات تیم ملی والیبال بزرگتر از مواردی مثل مصدومیت برخی ملی پوشان است. در هفته اول لیگ ملت های والیبال دو چالش مهم داریم و دومی اضافه شدن سرمربی جدید تیم ملی که نیاز به هماهنگی با تیم و عدم برگزاری بازی های تدارکاتی دارد. از این فرصت استفاده کنید

بازی اول ما مقابل صربستان بسیار تعیین کننده است

وی ادامه داد: سرمربی نیاز به دانش دارد و بازی های تدارکاتی این دانش را به او می دهد. تیم ملی در هفته اول لیگ ملت ها با 4 تیم دیدار می کند که همگی حریفان مستقیم ما در راه کسب سهمیه المپیک هستند. این ورزش غیرقابل پیش بینی است و نمی توان پیش بینی کرد که تیم ملی در برابر حریفانی که برای صعود به المپیک نیاز دارند چه دستاوردی خواهد داشت. بازی اول ما مقابل صربستان بسیار تعیین کننده است و کمک زیادی به کسب نتایج خوب در اولین دیدارهای هفته اول خواهد کرد. انگیزه ای که از پیروزی مقابل صربستان به دست می آوریم برای بازی با ایتالیا آمادگی بیشتری خواهیم داشت، شکست ایتالیا روحیه تیم را برای دیدار با کوبا افزایش می دهد. طبیعتا پاس از کوبا تیم ملی را برای بازی با حداکثر انگیزه مقابل آرژانتین آماده می کند و در صورت پیروزی در آن بازی، قطعا در هفته دوم با حداکثر انگیزه به دیدار حریفان خواهیم رفت.

اظهار نظر در مورد تیم ملی سخت است

شهداب یزده سرپرست این تیم با تاکید بر اینکه در بین بازیکنان جوان تیم ملی والیبال انگیزه لازم وجود دارد، گفت: تجربه تیم ملی برای حضور در میادین بزرگ بسیار مهم است چرا که لیگ ملت ها. باید با تجربه و حرفه ای مقابل حریفانی بازی کنیم که تسلط آنها می تواند راه را برای المپیک هموار کند. چند بازیکن باتجربه که در لیست تیم ملی حضور دارند ممکن است به این موفقیت بزرگ برای تیم ملی دست یابند. اظهار نظر در مورد تیم ملی قبل از شروع مسابقات سخت است. بعد از هفته اول مسابقات می توان در مورد تیم ملی نظر داد. شاید به دلیل عدم انجام بازی های تدارکاتی و عدم شناخت سرمربی تیم ملی، شاید در هفته اول شاهد شکست عملکرد تیم ملی باشیم. امیدوارم بتوانیم هفته اول را به سلامت و با چهار پیروزی پشت سر بگذاریم تا برای دو هفته آینده گروه ملت ها انگیزه بالایی داشته باشیم.

در بهترین حالت ذهنی باشید

با توجه به اینکه تیم ملی والیبال برای حضور در المپیک نیاز مبرمی به کسب نتایج خوب در هفته اول لیگ ملت ها دارد و در صورت از دست دادن شانس نتیجه گیری در این هفته، باز خواهد شد. راهی برای ارتقاء ناهماهنگی تصریح کرد: در هفته اول بیش از هر چیز مشکل روحی پیش روی ماست. باید در بهترین حالت روحی باشیم و انگیزه لازم را برای تیم ملی ایجاد کنیم. بدون شک اگر در بهترین وضعیت روحی باشیم، بازیکنان بهترین عملکرد را در زمین خواهند داشت و ضریب موفقیت تیم ملی بیشتر خواهد شد. کار سختی است و امیدوارم حتی در صورت نرسیدن به المپیک نتایج خوبی برای حفظ آبروی والیبال کشورمان در سطح جهانی کسب کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تندروان: نیاز تیم ملی داشتن روحیه خوب است/ بازی سرنوشت سازی با صربستان داریم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تندروان: نیاز تیم ملی داشتن روحیه خوب است/ بازی سرنوشت سازی با صربستان داریم"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه