
این مدرسه اولین جلسه رسمی کودکان است. مکانی که مؤمنان باید در صلح ایمنی و پیشرفت استعدادهای انسانی قرار بگیرند. مدرسه برای بسیاری از ما یک کلمه مشهور و دخالت در خاطرات ؛ اما برای بسیاری از کودکان ایران اصطلاحات خیال درد یا درد مربوط به استراحت است. هنگامی که تجربه اجتماعی کودک با مدرسه یک روش منظم برای یادگیری تماس و خوشبختی است این تجربه در صدای نقاشی روی صورت شروع یا محکوم کردن تحقیر. خاطراتی که نه تنها در سالهای گذشته از ذهن کودک حذف شده اند بلکه ممکن است روند زندگی او را اساساً تغییر دهند.
مجازات بدنی در مدارس دیگر خطایی نیست. این یک تسهیلات ساختار و واکنش به فقدان سیستم آموزش کشور روانشناختی و قانونی است. در دنیایی که مفاهیم “آموزش مجدد” و “آموزش غیر خشونت آمیز” را در کشور ما می توانید کودکانی را که نمی پرسند یا همچنین بازیکن قضایی بلکه علت خروج اخلاقی نیست نمی شناسید.
این تصویر تلاشی برای گفتن وضعیت مجازات جسمی در مدارس ایران با دیدگاه روانی و اجتماعی است. وقت آن است که تغییرات خاموش در سیستم حقوقی و آموزش ما را بشنویم تا با اصلاحات اساسی پناهندگی مدرسه را انجام دهیم. رویدادی برای تولید خشونت نیست. در ماه ژانویه یک تحقیق سفت و سخت از 5 ساله دانش آموز در یکی از مدارس ابتدایی شهریوتیا بود که به حاشیه لبه و رسانه ای از عصبانیت عمومی منتهی می شود. طی چند ماه داستان موهای دانش آموز از یک مدرسه غیر انتفاعی در تهران برداشته شد و بار دیگر ناتوانی جنبش معلمان را برجسته کرد. یا اخیراً انواع مختلفی از کودکان را در مدرسه و کلاس توسط معلم خود در Sanandaj و Kermanshah پخش می کند. و این پیام بزرگترین هشدار است.
1جدید آماری که طبیعی نیست
براساس یک گزارش بیش از 5 مدرسه و داده های داخل دانش آموزان در استانهایی مانند سیستان و کرمان آمار کردستان و کرمان به دلیل عدم نفوذ ثبت شده اند. بین المللی بین المللی یک گزارش سالانه یونیسف همچنین نشان می دهد که بیش از 5 کشور جهان بیش از 5 کشور برای مجازات بدنی در مدارس وجود ندارد. ایرانیان از جمله قانون حمایت از کودکان و مزیت در سال 6 هنوز هم ممنوعیت قابل توجهی در مورد مجازات بدنی در سیستم آموزش است.
2جدید صدمات روانی: کودک مبتلا به آسیب دیدگی
از نظر روانشناختی کودکانی که در محیط مدرسه مجازات می شوند بیشتر از بسیاری از بیماری های روانی هستند. تحقیقات معتبر (از جمله مطالعه کالج هاروارد 1) خاطرنشان کرد که این کودکان به احتمال زیاد افشا می شوند:
1. افسردگی و اضطراب مزمن ؛
2 احساس بی معنی و کاهش عزت نفس ؛
3. خواب مکرر و بیماری های شبانه ؛
4 فاصله سنگین در عملکرد دانشگاهی و قطره ای ؛
5. امکانات سخت یا جدی. از نظر رشد شخصیت کودکانی که خشونت خشونت آمیز اغلب آنها را به عنوان معیار رفتار نصب می کنند. در نتیجه نسل بعدی خشونت را نقض می کند.
1جدید داوران اجتماعی: مدرسه به عنوان مؤسسه تکرار خشونت
خشونت در مدرسه فقط یک مشکل شخصی نیست بلکه یک مشکل اجتماعی است. هنگامی که سیستم آموزش و پرورش معلم می شود به جای آموزش بیمار گفتگو گفتگو جامعه آینده شورش شورش و بی اعتمادی خواهد داشت. خشونت ساختاری در مدارس باعث کاهش سرمایه اجتماعی گسترش سکوت در برابر وحشیگری و کفر کودک از نهادهای رسمی می شود. یک کودک شرم آور در مدرسه به طور قانونی به قانون عدالت و گفتگو اعتقاد خواهد داشت.
1جدید تجزیه و تحلیل حقوقی: قوانین کامل سرپرست غایب
از دیدگاه قانونی ماده 2 کودکان و قانون قانون حمایت از جوان (1) بدیهی است که هرگونه سوء استفاده جسمی روانی یا کودکانه جرم است. ماده 4 قانون اساسی همچنین حق آزادی آموزش رایگان و خشونت آمیز را تضمین می کند. با این حال عدم استفاده از اداره عدم نفوذ و ترس از سیستم ارتباطی والدین مانع از حق اصلاح این حقوق شده است. در بسیاری از موارد مدارس نیز موضوع فشار داخلی را پنهان می کنند یا والدین جستجوی قانونی اجرایی را رها می کنند. این خلاء مالی مورد اصلی تکرار خشونت است.
1جدید راه حل ها: از نگهداری معلمان
1. ممنوعیت قانونی و مشخص شده در مورد مجازات بدنی در مدارس با اجرای اعدام جنایی.
ترتیب. آموزش حقوق کودکان روانشناسی رشد و روشهای غیرقانونی به معلمان ؛
3. یک سیستم ارتباطی ایمن و محرمانه برای کودکان تنظیم کنید.
4. سازمان های غیردولتی و سازمان های جامعه مدنی در مورد عملکرد مدرسه ؛
5 روزه نقش مشاوران آموزش و پرورش در مدارس و پناهگاه های ایمن برای دانش آموزان را روشن کرد.
مجازات بدنی همانطور که در این علامت آزمایش شده است حق آموزش یا راه حلی برای کنترل رفتار کودکان نیست. درعوض در مدت زمان طولانی نتیجه آسیب روانی بی اعتمادی به موسسه آموزش و پرورش شکست دانشگاهی و یک اثر داخلی داخلی اخیر. از دیدگاه حقوقی خشونت علیه کودک در سراسر مدرسه نه تنها در برابر قوانین خانه و اخلاقی است
مجازات مجازات در مدارس ادامه دارد در سیستم آموزش و پرورش عدم آموزش متخصص در روشهای غیر خشونت آمیز و عدم وجود سیستم برای ایجاد مکانیسم های نظارت مؤثر صورت می گیرد. اما مهمترین والدین والدین و حتی نهادهای این خشونت راهی برای چرخه های خطرناک است که قربانیان قربانیان ساکت خواهند بود. اکنون به جای تمیز کردن فرم یا عدالت برای تمیز کردن عناوین آموزش به یک دیدگاه علمی حقوقی و اخلاقی در مورد موضوع نگاه کنید. معلم باید قوی باشد قانون باید مجبور شود از نظر احترام امنیت و غرور انسانی فاسد شود. فقط در این مورد مردم انتظار دارند آینده ای برای جلوگیری از مجازات برای مجازات خودداری کند.
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تنبیه بدنی در مدارس، خشونت پنهان علیه کودکان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تنبیه بدنی در مدارس، خشونت پنهان علیه کودکان"، کلیک کنید.