تمهیدات ترافیکی نماز جمعه در مصلای تهران اعلام شد

تمهیدات ترافیکی نماز جمعه در مصلای تهران اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از موفقیت اقامه نماز جمعه در مصلی تهران خبر داد.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور درباره تنظیم نماز جمعه این هفته گفت: با توجه به اینکه نماز جمعه این هفته تهران در مصلی تهران با حضور و امامت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) برگزار می شود. دلایل ممنوعیت ها و محدودیت های تعلیق در این زمینه خواهیم داشت.

وی همچنین گفت: از ساعت 24 روز پنجشنبه 21 مهرماه در اطراف مسجد تهران در خیابان شهید قنبرزاده خیابان عشقیار خیابان شهید صابونچی و سپس در خیابان شهید بهشتی نزدیک میدان تکتی تا پل شهید مدرس و خیابان پاکستان و همچنین خیابان میر. خیابان عماد به شهید بهشتی و خیابان شهید مفتح حدفاصل خیابان شهید بهشتی و شهید مطهری و جاده شهید سلیمانی حدفاصل شهید مدرس و شهید حقانی ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: همچنین از ساعت 7 صبح روز جمعه 22 مهرماه تردد در اطراف مصلی تهران ممنوع است. به عبارت دیگر از ضلع شمالی تقاطع خیابان های شهید قنبرزاده و شهید سلیمانی به سمت جنوب و همچنین ورودی خیابان هویزه و خورماتو به خیابان شهید قنبرزاده و از خیابان شهید بهشتی از چهارراه سهرودی به سمت غرب و از خیابان میرعماد و خیابان علی اکبری از سمت خیابان شهید بهشتی و از غرب به شرق روی پل مدرس در جاده مخصوص اتوبوسرانی ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین بر اساس ضرورت از ساعت 9 صبح روز جمعه 21 مهرماه در غرب شرق شمال و جنوب منع رفت و آمد ادامه خواهد داشت.

موسوی پور گفت: از ضلع شرقی در خیابان های شهید بهشتی و شریعتی و از میدان سبلان و جاده شهید سلیمانی از پل شهید حقانی به سمت جاده کردستان از دو طرف غرب به شرق و از شرق به سمت سیدخندان ممنوع می شود. تردد از روی پل و ضلع غربی تا پل شهید چمران را در صورت لزوم ممنوع خواهیم کرد. همچنین تردد در جاده شهید مدرس از جاده شهید سلیمانی تا میدان هفتم تیر ممنوع است.

وی به وجود پارکینگ در اطراف مصلی اشاره کرد و گفت: پارکینگ های گلگشت حکمت صدرا و بنیاد مصطفان در ضلع شمالی و پارکینگ بیهقی در ضلع غربی و چهل سرا و تدارکات در ضلع جنوبی فعال هستند. .

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: به جز نقاطی که توقف در روز جمعه ممنوع است در جاده شهید مدرس بعد از پل شهید سلیمانی شمالی از دو طرف به صورت یکسان در جاده شهید همت و در جاده شهید حقانی همچنین امکان بازکردن خودروها در سایر جاده های اطراف مصلی در ضلع غربی شرقی شمالی و جنوبی وجود دارد.

سرهنگ موسوی پور درباره موتورسیکلت گفت: راکبان موتورسیکلت می توانند وسایل نقلیه خود را در مناطق جنوب شمال شرق و غرب مصلی پارک کنند. در ضلع شرقی خیابان شهید حسینی خیابان تیرداد مهرداد و فرهاد و ضلع غربی خیابان آقاقیه پارکینگ موتور سیکلت وجود دارد.

وی به سرویس حمل و نقل عمومی اشاره کرد و گفت: اتوبوس ها و تاکسی ها مانند ماه مبارک رمضان به فعالیت خود ادامه می دهند. 7 مسیر تاکسی و اتوبوس و دو مسیر تک مینی بوس از پارکینگ و جاده های اطراف آماده سرویس دهی هستند. ضمناً ایستگاه مترو هوثم تیر به مصلی جهت تردد نمازگزاران عزیز در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس مهاجرت تهران بزرگ ادامه داد: گیت شماره 21 در جاده مدرس از سمت غرب نیز فعال است و این امکان را فراهم کرده است تا شهروندانی که از غرب می آیند از گیت شماره 21 وارد مسجد تهران شوند.

وی از شهروندان خواست با تیم های پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همکاری لازم را داشته باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تمهیدات ترافیکی نماز جمعه در مصلای تهران اعلام شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تمهیدات ترافیکی نماز جمعه در مصلای تهران اعلام شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه