تمدید مهلت ثبت نام در آزمون دهیاری های استان مرکزی – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

تمدید مهلت ثبت نام در آزمون دهیاری های استان مرکزی - خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری نارنجی، حمید پاکپور اظهار داشت:
بر اساس مجوز صادره از سازمان شهرداری ها و دهیاری های استان، مجوز دریافت نیروی انسانی مورد نیاز به چندین بخش داده شده است.

وی همچنین گفت: طبق ارزیابی های انجام شده نیاز به دهیاران در استان 282 نفر است که این تعداد از طریق آزمون بر اساس اصل شایستگی و فرصت های برابر به دست می آید.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری مرکزی درباره عناوین شغلی مورد نظر، کارشناس خدمات حقوقی و پیمانی، کارشناس خدمات اداری و فناوری اطلاعات، مسئول امور مالی، کارشناس اقتصادی و سرمایه گذاری، فنی، ساختمانی و روستایی اعلام کرد. متخصص. کارگر خدماتی، کارشناس خدمات روستایی، کارگر خدماتی، راننده ماشین آلات خدماتی و ساختمانی، آتش نشان، راننده ماشین آتش نشانی به عناوین شغلی نیازمندیم.

پاکپور وی به تمدید مهلت آزمون دهیاران استان مرکزی تا ساعت 24 روز 24 تیرماه اشاره کرد و گفت: آزمون مذکور روز جمعه 12 دی ماه سال جاری توسط دانشگاه پیام نور استان مرکزی برگزار می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تمدید مهلت ثبت نام در آزمون دهیاری های استان مرکزی – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تمدید مهلت ثبت نام در آزمون دهیاری های استان مرکزی – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه