تغییر چشمگیر قیمت سکه در هفته‌ای که گذشت!

تغییر چشمگیر قیمت سکه در هفته‌ای که گذشت!
نارنجی:

«محمد کشتی آرای» درباره تحولات بازار طلا در دو روز گذشته گفت: طی 10 روز گذشته قیمت طلا در دنیا بین 2495 دلار تا 2522 دلار بود که در واقع به 27 دلار رسید. البته این حرکت ادامه دارد

یک کارشناس بازار طلا تصریح کرد: دیروز و امروز نسبت به ابتدای هفته قیمت هر شمش طلا 23 دلار افزایش یافت.

وی تصریح کرد: با توجه به پایان تعطیلات تابستانی و فرا رسیدن تعطیلات، ارزش ارز در بازارهای آزاد در بازارهای جهانی افزایش یافته و این امر موجب شده تا قیمت طلا و ارز نسبت به ابتدای هفته افزایش یابد. .

کشتی آرای با بیان اینکه افزایش ارزش ارز و طلا در بازارهای جهانی بر بازار داخلی نیز تاثیرگذار است، گفت: با توجه به پایان تعطیلات تابستانی، بازار نسبت به ماه های گذشته تعادل و ثبات را تجربه کرده است.

وی همچنین گفت: نکته جالب در هفته ای که گذشت تعادل بین عرضه و تقاضا بود، بنابراین این توازن باعث شد که حباب ارز تغییر نکند، یعنی تقاضای خرید پول برای سرمایه گذاری را نداشتیم. آن، بحران ارزی از ابتدای هفته تا پایان هفته 7 میلیون و 900 هزار تومان بوده است.

کارشناس بازار طلا تغییر قیمت طلا و ارز را ناشی از دو شاخص اصلی قیمت جهانی و نرخ ارز توضیح داد: با پایان ماه محرم و صفر و تعطیلات تابستانی، بازار طلا و پول در حال رونق است، اما این رونق خط لوله طلا ایجاد نکرد و به نظر می رسد که این رشد ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: قیمت ارز طرح قدیم با افزایش 200 هزار تومانی در هفته دیروز در آخرین مذاکرات به 38 میلیون و 400 هزار تومان رسید، ارز طرح جدید با افزایش 450 هزار تومانی به 43 میلیون و 750 هزار تومان رسید. نیم ارز 200 هزار تومان افزایش یافت. هر هفته 23 میلیون و 600 هزار تومان به یک چهارم افزایش یافت. پول هفتگی با 200 هزار تومان افزایش، 15 میلیون و 600 هزار تومان، سکه یک گرمی 50 هزار تومان، هفتگی 7 میلیون و 200 هزار تومان افزایش یافت. تومن

کشتی آرای گفت: هر مثقال طلای مذاب با 235 هزار تومان افزایش هفتگی در آخرین معاملات روز گذشته با 15 میلیون و 890 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار نیز 54 هزار تومان و 3 هزار و 668 تومان فروخته شد. هفتگی فروخته شد

در مجموع در هفته گذشته بازار طلا و ارز متعادل بود و گفت: قیمت طلا و ارز به طور منطقی افزایش یافته است.

کارشناس بازار طلا پیش بینی کرد: با توجه به آخرین هفته تعطیلات تابستانی و شرایط سیاسی و اقتصادی جهان، به نظر می رسد قیمت طلا در دنیا نیز همین مسیر را طی کند و ارزش ارز تغییر چندانی نداشته باشد. .

وی همچنین گفت: هفته آینده افزایش و کاهشی در بازار طلا و ارز وجود نخواهد داشت و هفته آرامی خواهیم داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تغییر چشمگیر قیمت سکه در هفته‌ای که گذشت!" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تغییر چشمگیر قیمت سکه در هفته‌ای که گذشت!"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه