تغییر نام این خیابان تهران به نام «جزایر ایرانی»

تغییر نام این خیابان تهران به نام «جزایر ایرانی»

به گزارش نارنجی سوده نجفی در سخنانی پیش از دستور و تسلیت شهادت یحیی سنور به بیانیه مشترک اتحادیه اروپا و شورای همکاری خلیج فارس اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعاتی که در روزهای گذشته مطرح شد. جدا از منطقه تنش اعلامیه اتحادیه اروپا و شورای همکاری خلیج فارس در جزایر سه گانه ایران مشترک است و این ادعای بی اساس بار دیگر از سوی کشورهای عربی تکرار شده است. کشورهای عربی در سال های اخیر اغلب بدون توجه به اسناد تاریخی و حقوق بین الملل این موضوع را در مورد مقبره های اعظم مقبره های کوچک و ابوموسی مطرح کرده اند و این اولین بار نیست که ادعاهای نادرستی درباره این سه می شنویم ایرانیان. ما جزایری هستیم که ایران را تقسیم می کنیم و نمی توان آنها را از یکدیگر جدا کرد.

وی ادامه داد: کشورهای عربی حوزه خلیج فارس همواره تلاش می کنند تا از شرایط و درگیری های خاص منطقه حداکثر استفاده را ببرند و با کمک و متحد کردن سایر کشورها بر سر جزایر سه گانه ایرانی و مالکیت جزایر ایرانی توافق می کنند. . این جزایر فضا به آرامی

به گزارش نارنجی سوده نجفی با محکوم کردن این اظهارات گفت: با توجه به دیپلماسی عمومی و پاسخ قاطع به این ادعاهای پوچ و بی اساس درباره تمامیت ارضی کشور که در سال های اخیر بارها از سوی برخی کشورها مطرح شده است تازه واردها ساخته شده است. خلیج فارس که به تنک درختان خیابان ولیعصر تهران است طرح دو سرعته تغییر نام خیابان مهستان در خیابان ایرانزمین که سفارت امارات متحده عربی در آن قرار دارد را به الجزایر تقدیم می کنم. خیابان ایران خطاب به رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران.

233236

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تغییر نام این خیابان تهران به نام «جزایر ایرانی»" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تغییر نام این خیابان تهران به نام «جزایر ایرانی»"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه