تعقیب وگریز هلی کوپتر با لامبورگینی اوارکان / عکس و فیلم

امیر مسعود عابدینسوک مین چوی که با نام کاربری یوتیوب خود الکس چوی شناخته می شود، به اتهام ساخت مواد منفجره یا آتش زا در هلیکوپتر دستگیر شد. این جنایت با هلیکوپتر، لامبورگینی هوراکان و طیف وسیعی از آتش بازی انجام شد.

تعقیب وگریز هلی کوپتر با لامبورگینی اوارکان / عکس و فیلم

چوی در مورد ویدیوی مذکور گفت: «تخریب یک لامبورگینی با ترقه. در این ویدیو دو نفر از هلیکوپتر پرنده به یک لامبورگینی هوراکان شلیک می کنند. فیلمبرداری هلیکوپتر، لامبورگینی و خودرو با دوربین در منطقه ای دورافتاده انجام شده است.

شکایت فدرال مدعی است که چوی مجوز اپراتور ندارد. جالب اینجاست که این اتهامات فقط مربوط به استفاده از هلیکوپتر برای کار گذاشتن مواد منفجره است و به هیچ جنبه دیگری از رانندگی خطرناک، استفاده از آتش بازی یا هر فعالیت دیگری مربوط نمی شود.

تعقیب و گریز هلیکوپتر با لامبورگینی آورکان / عکس و فیلم

چوی می گوید ایده او این بود که یک ویدیوی کوتاه یک دقیقه ای از شلیک موشک های هلیکوپتر تهاجمی به سمت خودرو و تلاش خودرو برای فرار از آتش و اجتناب از موشک ها تهیه کند. به گفته مقامات، اگر چویی مجرم شناخته شود، ممکن است با 10 سال زندان فدرال روبرو شود.

منبع: ماشین های سواری

54322

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تعقیب وگریز هلی کوپتر با لامبورگینی اوارکان / عکس و فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تعقیب وگریز هلی کوپتر با لامبورگینی اوارکان / عکس و فیلم"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه