تعطیلی مدارس برخی از شهرستان ها در خراسان رضوی

مسیول روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی اعلام کرد: بر اساس آخرین تصمیمات برخی از مدارس شهرستان های خراسان رضوی فردا یکشنبه پانزدهم بهمن ماه تعطیل است.

تعطیلی مدارس برخی از شهرستان ها در خراسان رضوی

مدارس خراسان رضاوی در برخی شهرهای خراسان تعطیل شد

نارنجی:

حسین محمدزاده گنج گفت: به دلیل بهبود وضعیت جوی فردا و یکشنبه تاکنون فقط مدارس در برخی شهرستان ها تعطیل اعلام شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون فقط نوبت صبح و عصر شهرستان قوچان فعالیت آموزشی تعطیل است، گفت: همچنین فعالیت های آموزشی در مدارس ابتدایی شهرستان های گلبهار و چناران در نوبت صبح و عصر تعطیل است.

رییس اداره ارتباطات و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی شهرستان های فریمان، سلگا روکس، ترگابا شاندیز و کدکان تربت حیدریه به صورت منفعل و از طریق پیام نور شاد در نوبت صبح برگزار می شود.

وی یادآور شد: تمامی مهدکودک ها، پیش دبستانی ها، مدارس استثنایی و فعالیت مراکز آموزش عمومی و سنجش اصلاح و تربیت در مناطق و شهرستان های مذکور تعطیل است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تعطیلی مدارس برخی از شهرستان ها در خراسان رضوی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تعطیلی مدارس برخی از شهرستان ها در خراسان رضوی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه