تصویب افزایش 45 درصدی حق الزحمه دستیاران پزشکی در هیات دولت

تصویب افزایش 45 درصدی حق الزحمه دستیاران پزشکی در هیات دولت

وزیر بهداشت از تصویب افزایش 45 درصدی حقوق دستیاران پزشکی در دولت خبر داد.

به گزارش خبر نارنجی، دکتر بهرام عین اللهی گفت: 3 هزار میلیارد تومان به این موضوع اختصاص یافت.

وی گفت: در برنامه گنجانده شده است و در مرحله اول حق الزحمه دستیاران مجرد تا سقف 12 میلیون و متاهل تا سقف 15 میلیون تومان خواهد بود.

عین اللهی گفت: البته به بیمارستان ها و مراکز درمانی اعلام کرده ایم که غیر از این بودجه که به عنوان حقوق مددکاران در نظر گرفته می شود، با توجه به کار مددکاران قابل پرداخت است.

به گفته وزارت بهداشت، این نخستین بار است که دولت در ردیف بودجه حقوق دستیاران بررسی می کند.

علاوه بر این، معاون آموزشی وزارت بهداشت باقری فرد نیز اعلام کرده است که کارایی با توجه به کار دستیاران دیده می شود.

وی همچنین گفت: تاکنون طبق قانون مبلغی حدود یک و نیم میلیون تومان بوده که با توجه به کار و فعالیت هایی که در بیمارستان ها کمک می کند و با توجه به حذف پوشش برخی رشته ها و کارهای خاص، طبیعتا ، آن مقدار تعداد بیشتری از این کمک ها اضافه خواهد شد.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تصویب افزایش 45 درصدی حق الزحمه دستیاران پزشکی در هیات دولت" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تصویب افزایش 45 درصدی حق الزحمه دستیاران پزشکی در هیات دولت"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه