تسهیل بهره‌مندی همه پرستاران از مزایای قانون ارتقای بهره‌وری

تسهیل بهره‌مندی همه پرستاران از مزایای قانون ارتقای بهره‌وری

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بخشنامه ای اعلام کرد: کلیه پرستارانی که در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی دولتی، کشوری، لشکری ​​و غیردولتی مشغول به کار هستند، می توانند از قانون ارتقای بهره وری بهره مند شوند. کارکنان بالینی نظام سلامت

به گزارش نارنجی، از شهرستان وبدا، دکتر عباس عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به ابهامات قبلی در خصوص شمولیت پرستاران شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت گفت: در این قانون و اعلام کرد: بر اساس بند 1 آیین نامه اجرایی این قانون، کلیه پرستاران، پزشکان، ماماها و سایر کادر درمانی که در بیمارستان به بیماران خدمات مستقیم ارائه می کنند، مشمول این قانون خواهند بود.

وی همچنین گفت: این تصمیم مهم با هدف حمایت از کادر پرستاری و ارتقای زندگی و انگیزه همکاران اتخاذ شده است و امیدواریم با اجرای کامل این قانون شاهد ارتقای رضایتمندی پرستاران و پرستاران باشیم. بهبود آنها کیفیت خدمات بهداشتی در کشور

معاون پرستاری وزارت بهداشت همچنین تاکید کرد: دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی باید این دستورالعمل را به شدت اجرا کنند و از بروز مشکل در این زمینه جلوگیری کنند.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تسهیل بهره‌مندی همه پرستاران از مزایای قانون ارتقای بهره‌وری" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تسهیل بهره‌مندی همه پرستاران از مزایای قانون ارتقای بهره‌وری"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه