ترافیک پرحجم در چالوس، فیروزکوه و 6 محور دیگر/ بارش باران در محورهای اصفهان

ترافیک پرحجم در چالوس، فیروزکوه و 6 محور دیگر/ بارش باران در محورهای اصفهان

رییس مرکز ارتباطات و کنترل ترافیک پلیس راهور از ترافیک سنگین در جاده چالوس و فیروزکو در برگشت از شمال کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با نارنجی وی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را فاش کرد و گفت: گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راه فراسی حاکی از آن است که تردد در مسیر شمال به جنوب چالوس حدفاصل مایانکه-انارک و آدران-ایت انجام می شود. در بالکان اعلام شده است. متوسط و سنگین است. همچنین وضعیت مشابهی بین تونل 2 و 1 در محور رودهن – تهران در محدوده جاجرود و پردیس – تهران آزادراه گزارش شده است.

وی از تردد در جاده شمال به جنوب فیروزکوی در محدوده پل دلیچایی، شمبند و گل احک نیز سنگین خبر داد و گفت: در جاده زمینی قزوین – کرج – تهران در محدوده حسین آباد، امامزاده طاهر. و مهراویلا و بین پیرا فردیس و پیرا فردیس شلوغ است.

رییس مرکز ارتباطات و کنترل ترافیک پلیس راهور فارک با بیان اینکه در جاده فشم – تهران از اوشان به رودک و گردنه خوچک ترافیک سنگینی وجود دارد، گفت: ترافیک نیمه سنگین در جاده شهریار – تهران در محدوده جاده است. منطقه شهبا. میدان مادن. در سایر حوزه های حمل و نقل، حمل و نقل به آرامی و آرام انجام می شود.

شیرانی درباره وضعیت جوی راه های کشور نیز گفت: گزارش ها به بارش باران در برخی نقاط استان اصفهان اشاره می کند. در این صورت افزایش دقت و توجه در هنگام رانندگی، رانندگی با سرعت مطمینه و پرهیز از سرعت غیرمجاز توصیه می شود.

وی در پایان گفت: رانندگان و مسافران می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره تلفن های 120 و 88255555 تماس بگیرند تا بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترافیک پرحجم در چالوس، فیروزکوه و 6 محور دیگر/ بارش باران در محورهای اصفهان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترافیک پرحجم در چالوس، فیروزکوه و 6 محور دیگر/ بارش باران در محورهای اصفهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه