تاکنون چند نفر برای سفر اربعین ثبت‌نام کرده‌اند؟

تاکنون چند نفر برای سفر اربعین ثبت‌نام کرده‌اند؟

به گزارش نارنجی، پس از گذشت یک ماه از آغاز ثبت نام اربعین در سامانه سماح، یک میلیون و 330 هزار نفر در این سامانه ثبت نام کرده اند.

فارس در خبری نوشت: روز گذشته بیش از 100 هزار نفر نام خود را در سامانه سماح ثبت کردند. حمیدرضا محمدی دبیر کمیته ضبط و توزیع اربین این مطلب را بیان کرد.

از ابتدای ماه محرم تا کنون (یک ماه) که ثبت نام متقاضیان اربعین آغاز شده است، یک میلیون و 330 هزار نفر با پرداخت وجه بیمه و دریافت کد رهگیری ثبت نام خود را در سامانه سمه به پایان رسانده اند.

این وضعیتی است که سال گذشته این تعداد زائر در 10 روز در سمه ثبت شد. در روزهای گذشته تعداد متقاضیان اربین در سما حدود 20 هزار نفر بود و مرکز اربین اعلام کرد که از امروز اول صفر همزمان با آغاز عملیات اربعین تعداد متقاضیان سما افزایش یافته است.

233236

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تاکنون چند نفر برای سفر اربعین ثبت‌نام کرده‌اند؟" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تاکنون چند نفر برای سفر اربعین ثبت‌نام کرده‌اند؟"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه