بیانیه رسمی فیفا درباره توهین آرژانتینی‌ها در جشن قهرمانی کوپاآمه‌ریکا

بیانیه رسمی فیفا درباره توهین آرژانتینی‌ها در جشن قهرمانی کوپاآمه‌ریکا

فیفا در بیانیه ای رفتار بازیکنان آرژانتینی را که پس از قهرمانی در جام ملت های آمریکای جنوبی به بازیکنان فرانسوی توهین کردند، محکوم کرد.

به گزارش نارنجی، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) پس از انتشار ویدئویی که در آن شعارهای نژادپرستانه بازیکنان تیم ملی آرژانتین در جشن قهرمانی آنها در جام ملت های آمریکای جنوبی در فضای مجازی منتشر شد

بازیکنان آلبیون پس از قهرمانی در کوپا آمریکا، آهنگی را در اتوبوس تیم خواندند و انزو فرناندز، هافبک این تیم آن را در لایو اینستاگرام پخش کرد. این آهنگ ریشه آفریقایی برخی از بازیگران فرانسوی را به سخره می گیرد.

فدراسیون فوتبال فرانسه بلافاصله به فیفا شکایت کرد و حالا فیفا در حال بررسی این موضوع است و ممکن است جریمه سنگینی برای قهرمان کوپا آمریکا در نظر بگیرد.

در بیانیه رسمی فیفا آمده است: فیفا این ویدئو را دیده که در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است. ما به شدت هر نوع تبعیض از سوی هر کسی از جمله بازیکنان، هواداران و مقامات را محکوم می کنیم.

در ادامه انزو فرناندز از رفتار خود در جشن قهرمانی تیم ملی آرژانتین عذرخواهی کرد و تیم باشگاه بازیکنان چلسی نیز به طور جداگانه به بررسی عملکرد این بازیکن خواهد پرداخت. هفت بازیکن فرانسوی در باشگاه چلسی بازی می کنند و بررسی این موضوع با جدیت از سوی باشگاه چلسی پیگیری می شود.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیانیه رسمی فیفا درباره توهین آرژانتینی‌ها در جشن قهرمانی کوپاآمه‌ریکا" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیانیه رسمی فیفا درباره توهین آرژانتینی‌ها در جشن قهرمانی کوپاآمه‌ریکا"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه