بهنام‌نیا: از فرار مغزها به کوچ دسته‌جمعی مغزها رسیده‌ایم؛ درمان با راه‌حل‌های پس‌نگر اتفاق نمی‌افتد

بهنام‌نیا: از فرار مغزها به کوچ دسته‌جمعی مغزها رسیده‌ایم؛ درمان با راه‌حل‌های پس‌نگر اتفاق نمی‌افتد

معاون وزیر کشور در قرارگاه جهادی گفت: زمانی با پدیده ای به نام فرار مغزها مواجه بودیم اما اکنون با فرار دسته جمعی مغزها مواجه هستیم که با راهکارهای ماسبق حل نمی شود.

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری نارنجی، علی اشار بهنام نیا، معاون وزیر کشور در اولین همایش معاونان کانون های تاسیس و انصراف اساتید بسیج دانشگاه آزاد اسلامی در اردوی جهادی برگزار شد. . در شعبه اصفهان به عنوان منبع و عامل اصلی توسعه جوامع، مشکلات را شناسایی و حل کرد.

وی همچنین گفت: بهتر است در استفاده از برخی واژه ها و اصطلاحات دقت کنیم، زیرا برخی از صفت ها در مخاطب ایجاد حس می کنند و نتیجه منفی می دهند و به جای این جمله از کلماتی مانند توانمندسازی یا تجارت استفاده کنند.

معاون وزیر کشور در قرارگاه جهادی بیان کرد: نکته جالب در خصوص اقدامات جهادی این است که سعی نمی کنیم به لحاظ توانمندسازی به جامعه قربانی ماهی بدهیم، بلکه با تغییر رویکرد ماهیگیری و ارتباط آن را آموزش می دهیم. در عوض، فناوری باعث تولید سرمایه، ثروت و اشتغال خواهد شد.

بهنام نیا همچنین خاطرنشان کرد: زمانی با پدیده ای به نام فرار مغزها مواجه بودیم اما اکنون با فرار انبوه مغزها یعنی فرار سازمان ها و تیم های خلاق و سازنده مواجه هستیم و این یکی از مشکلات است. که نیاز به تمرکز و خلاقیت دارد و نمی توان آن را با راه حل های عطف به ماسبق درمان کرد.

جوامع مترقی در حل مشکلات پیشگام ترند

وی همچنین گفت: امروزه جوامع پیشرو جوامعی هستند که در یافتن مشکلات و یافتن آنها موفق تر و باهوش ترند و مشکل یابی و یافتن راه حل را می توان عامل و منبع اصلی توسعه در آن جوامع دانست.

معاون وزیر کشور در قرارگاه جهادی تصریح کرد: راه حل نباید در مرحله نظری بماند و به مرحله عمل برسد، به همین دلیل مرکز تحقیقات اجتماعی شهید یاوران را با نام کوتاه «پایش» در شهر اصفهان افتتاح کردیم. و همچنین گروهی از افراد تحصیلکرده هستند که با توجه به اکوسیستم منطقه راه حل و مشکلات را حل می کنند.

بهنامنیا یادآور شد: طرحی به نام تکام در پایگاه جهادی وزارت کشور با مطالعه میدانی در حال اجرای این طرح در سطح روستاها و روستاها با همکاری استانداری و دانشگاه آزاد در استان اصفهان است. مناطق کم رونق

وی همچنین تصریح کرد: در طرح اردوی جهادی با محاسبات تیم های تحقیقاتی و مدیریتی تعداد 160 شغل و خدماتی که باید در یک روستا انجام شود مشخص و جمع آوری شد که این تعداد به 17 مورد کاهش یافت. پس از تحقیقات گسترده و جدی می توان گفت که در صورت اجرای این 17 دستگاه و اقدام در روستا، گام بزرگی در راستای ایجاد عدالت اجتماعی و رفع کمبودها و نیازهای روستاها به طور کلی و به ویژه در بخش های محروم برداشته شده است. خاص

معاون وزیر کشور با توجه به فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان در خصوص واگذاری ابزار کارگاهی به این واحد دانشگاهی گفت: در علم مدیریت 51 نوع تغییر سرمایه و روش های خلق ثروت و ثروت وجود دارد که یکی که بیشترین استفاده را دارد. که روش دانش انباشته است که در آن اساس و محیط غنی اصل خلاقیت است و با تعریف آن از نیروی انسانی استفاده می شود.

معاون وزیر کشور در اردوی جهادی تاکید کرد: امروز نمونه بارز این شیوه مدیریتی را در دانشگاه آزاد اصفهان با نظارت بر انتقال تجهیزات آزمایشگاهی و تحقیقاتی از دیگر واحدهای دانشگاه و استفاده از آن توسط کادر متخصص دیدم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهنام‌نیا: از فرار مغزها به کوچ دسته‌جمعی مغزها رسیده‌ایم؛ درمان با راه‌حل‌های پس‌نگر اتفاق نمی‌افتد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهنام‌نیا: از فرار مغزها به کوچ دسته‌جمعی مغزها رسیده‌ایم؛ درمان با راه‌حل‌های پس‌نگر اتفاق نمی‌افتد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه