بهره گیری از لباس متحدالشکل برای کارکنان میادین میوه و تره بار تهران

بهره گیری از لباس متحدالشکل برای کارکنان میادین میوه و تره بار تهران

بهره گیری از لباس متحدالشکل برای کارکنان میادین میوه و تره بار تهران

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از استفاده از لباس فرم برای کارکنان مزارع میوه و تره بار خبر داد.

به گزارش نارنجی، حسین نظری در نشست خبری در مراسم افتتاح 22 میدان میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام کرد: از مرداد ماه سال گذشته که ستادهای امید و افتخار آغاز شد، پروژه های مختلفی با موفقیت به پایان رسیده است. افتتاح شد، حتی امروز در شب 22 بهمن، امیدواریم و افتخار می کنیم، به راستی که 100 روز از این اردو اجرا شده و پروژه های مختلفی افتتاح و به شهروندان ارایه شده است. امیدواریم این روند و استفاده از پروژه های مختلف ادامه داشته باشد و در جهت ایجاد آسایش و آسایش بیشتر برای شهروندان گام برداریم.

وی همچنین گفت: نکات متعددی در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران به طور جدی مورد توجه قرار گرفته است که از روی آنها می توان از کیفیت خود صحبت کرد که بنا کرده ایم تا با ساخت سازه ای مناسب رضایت شهروندان را جلب کنیم. از طرفی قیمت بسیار متفاوت از سطح بازار در نظر گرفته می شود. در حال حاضر حدود 30 درصد قیمت متراژ زیر سطح بازار است و حتی قیمت متراژ در قیمت گذاری سطح بازار موثر است.

وی ادامه داد: بحمدالله در 2 سال گذشته نتایج خوبی به دست آوردیم و توسعه میادین میوه و تره بار پیشرفت خوبی داشته و هر جا زمینی داشته باشیم این بازارها ایجاد شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران تاکید کرد: درخواست توسعه مزارع میوه و تره بار مطرح شد و در نتیجه مقرر شد 135 بازار احداث شود. البته در صورت تملک زمین، این بازارها در این منطقه ساخته می شود. امروز 22 بازار در سطح بازار فعالیت می کنند، یعنی در سال جاری در مجموع 40 بازار ساخته شده است. اما این کار قاعده خاص خودش را دارد که باید با توجه به شاخص های لازم جلو برویم.

نظری در پاسخ به سوالی مبنی بر تامین میوه شب عید نیز اظهار کرد: تمهیدات لازم انجام شده و قول همکاری نیز گرفته شده است تا بتوانیم در شب عید بدون مشکل در اختیار شهروندان قرار دهیم. نگران شب عید نباشید.

وی ادامه داد: علاوه بر کیفیت و قیمت، کیفیت در زمینه های میوه و تره بار نیز به شهروندان و مشتریان اهمیت ویژه ای داده شده است و مقرر شده است مدارا و احترام در برخورد با شهروندان و خریداران در دستور کار قرار گیرد. به همین ترتیب در سطح میوه و تره بار لباس های یکدست با برچسب اسم برای همکاران ما طراحی شده و به زودی اجرا خواهد شد. همچنین این فعالیت در میادینی که امکان استفاده از دوچرخه وجود دارد برگزار می شود تا شهروندان با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهند.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهره گیری از لباس متحدالشکل برای کارکنان میادین میوه و تره بار تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهره گیری از لباس متحدالشکل برای کارکنان میادین میوه و تره بار تهران"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه