برنامه ناوگان اتوبوسرانی پایتخت برای تغییر ساعت کار ادارات

برنامه ناوگان اتوبوسرانی پایتخت برای تغییر ساعت کار ادارات

روابط عمومی واحد اتوبوسرانی تهران همزمانی طرح تغییر ساعت سرویس اتوبوس ها را با تغییر ساعت کارخانه اعلام کرد.

به گزارش نارنجی، روابط عمومی واحد اتوبوسرانی تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: از تاریخ 25 خرداد لغایت 24 شهریور 1403 همزمان با تغییر ساعت کاری ادارات دولتی، سرویس اتوبوسرانی نیز تغییر می کند.

در این اطلاعیه آمده است: خطوط اتوبوس های تندرو به صورت شبانه روزی به شهروندان خدمات رسانی می کنند و ساعات کار سایر خطوط اتوبوسرانی مطابق با ساعت کاری است که در ساعات کاری اعلام و اعلام شده است. ساعات اوج مصرف که 6 صبح و 1 بعد از ظهر می باشد با توجه به افزایش حجم مسافر در این ساعات با برنامه ریزی های انجام شده سرویس دهی در این ساعات افزایش می یابد و این برنامه نیز برای مناطق اتوبوس

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برنامه ناوگان اتوبوسرانی پایتخت برای تغییر ساعت کار ادارات" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برنامه ناوگان اتوبوسرانی پایتخت برای تغییر ساعت کار ادارات"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه