برفروبی بیش از 21 هزار کیلومتر باند از محور های کردستان

برفروبی بیش از 21 هزار کیلومتر باند از محور های کردستان

برفروبی بیش از 21 هزار کیلومتر باند از محور های کردستان

به گزارش خبرگزاری زابارآنلاین از سنندج، فرزاد حسنی مدیر کل راهداری و راهداری کردستان اعلام کرد: شب گذشته 17 هزار و 636 کیلومتر راه برف روبی در جاده های شریانی آن استان به پایان رسید و سه هزار و 533 تن. از شن و ماسه پاک شد. و نمک خورد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: عملیات راهسازی در راه های نظامی استان با حضور 303 نفر از نیروهای راهداری استان و استفاده از 193 دستگاه خودرو در راه های شریانی استان به پایان رسید.

وی به عملیات برف روبی 3 هزار و 658 کیلومتر از جاده های آسفالت نشده استان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در این عملیات 20 تن ماسه و نمک و ظرفیت 97 ماشین آلات و 118 راهدار به کار گرفته شد. حسنی یادآور شد: در 24 ساعت گذشته 140 خودرو گرفتار در برف و طوفان رهاسازی شدند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برفروبی بیش از 21 هزار کیلومتر باند از محور های کردستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برفروبی بیش از 21 هزار کیلومتر باند از محور های کردستان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه