بدبینانه ترین سناریو ؟ – نارنجی

بدبینانه ترین سناریو ؟ - نارنجی

ابتدا خبر اصلی به شرح زیر است که در اینترنت قابل جستجو است:

توانیر: هزینه برق حتی از بدبینانه ترین سناریو هم فراتر رفت

شرکای صنعت برق برای تابستان سال جاری سه سناریو با نرخ رشد متفاوت را پیش بینی کرده بودند و برای ارائه هر سه سناریو مقدمات و پیش بینی های لازم را انجام داده بودند.

اکنون و در این روزها با افزایش بی سابقه دما و نزدیک شدن به سقف تقاضای 80 هزار مگاواتی، بدبینانه ترین سناریویی را که صنعت برق پیش بینی کرده بود پشت سر گذاشتیم./نارنجی

بدون شک اگر آزمون مدیریت بحران و فیلمنامه نویسی بود، عزیز توانیر نمره مردودی می گرفت. همانطور که گفته می شود ما سیستم برق رسانی کشور را می شناسیم، متولی آن هستیم و برنامه داریم و از همه مهمتر سه سناریو داشتیم که شکست خورد و بدبینانه ترین آنها شکست خورد. ! متاسفانه در این مورد نمره قبولی برای راه حل داده نمی شود.

تمام کشور متکی به این سناریوهای از پیش تعیین شده مسئولان است، البته دستان انرژی پرتلاش و پرتوان درد نکند، من از زلزله تهران و سناریوی شهرداری تهران می ترسم که مثل این فرض بسیار متفاوت از واقعیت!

در مورد فداکاری پسران خوزستان (اخبار اصلی در زیر) در گرمای 70 درجه فقط می توانم بگویم که اشتباهی نابخشودنی از سوی مسئولان صنعت انجام شد و سه نفر برای اصلاح به جهنم فرستاده شدند. راهی بود و نبود، خاموشی در کشور ارزش به خطر انداختن جان انسان را ندارد.

سلام

* استاد نمونه کشوری در مهندسی عمران، زلزله و مدیریت بحران

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بدبینانه ترین سناریو ؟ – نارنجی" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بدبینانه ترین سناریو ؟ – نارنجی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه