بخشی از کولرهای قاچاق کشف شده در خوزستان حراج شد

بخشی از کولرهای قاچاق کشف شده در خوزستان حراج شد

نارنجی/خوزستان رییس کل دادگستری خوزستان گفت: تعدادی از کولرهای غیرمجاز کشف شده در استان خوزستان برای اولین بار در این کشور به مزایده عمومی گذاشته شد.

علی دهقانی در چارچوب بازدید از انبار اموال استان خوزستان که امروز (7 خرداد) انجام شد، با تبریک عید سعید قربان گفت: با مشاهده محموله کولرهای گازی غیرمجاز در خوزستان در سال های گذشته. استان و با تکمیل مراحل تحقیقاتی و قطعیت تصمیم بخشی دیگر از این ملک مشخص شد.

به گزارش نارنجی، از دادگستری خوزستان، وی از آغاز فروش عمومی تعدادی از این کولرها خبر داد: این اقدام با هدف جلب رضایت مردم استان خوزستان و فروش عمومی این تصمیم گرفته شده است. حجم کالاها در حراج اجرا می شود که در کشور بی سابقه است.

وی ادامه داد: پس از کشف و توقیف این شناور قاچاق، مراحل بررسی، پیگیری و پیگیری و اقدامات نهایی انجام شد.

بیشتر در این مورد:

یک انبار بزرگ کولر گازی قاچاق به ارزش 150 میلیارد ریال در اهواز کشف شد.

در خصوص پرونده کولرهای غیرمجاز اظهارات مدیر کل سابق تعزیرات حکومتی خوزستان.

دهقانی گفت: به دلیل اینکه حکم صادر شده به دو قسمت جزای نقدی و مصادره اموال تقسیم شده بود، مجازات نقدی به نفع دولت گرفته شد و اموال توقیف شده در اختیار سازمان اموال و با پیگیری قوه قضاییه قرار گرفت. خوزستان. استان مقرر شد تعدادی از آنها مقررات را رعایت کنند و مردم استان خوزستان مجوزهای لازم را دریافت کنند که این امر در کشور نادر است.

رییس کل دادگستری خوزستان گفت: مردم استان خوزستان می توانند با ورود به سامانه (پایگاه های) تدارکات الکترونیکی دولت با درج اطلاعات لازم و ثبت درخواست در این مزایده عمومی که یکی از بزرگترین مزایده های سازمان اموال است شرکت کنند. .

مدیر کل اداره اموال استان خوزستان نیز در این بازدید گفت: با دستور و پیگیری رییس کل دادگستری استان خوزستان و همچنین دریافت مجوزهای لازم از این سازمان هزار کلمه از طریق سایت کل مرکز ایران به آدرس www. سایت Setadiran.ir در مزایده عمومی مردم استان خوزستان قرار گرفت.

رستمی همچنین گفت: بخشی از این کالای قاچاق قبلاً به دستگاه های حمایتی تحویل داده شده و از جمله آنها کمیته امداد و کمک به مردم مظلوم و بخشی دیگر نیز از امروز به مردم استان خوزستان تحویل داده می شود. حراج عمومی بود.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بخشی از کولرهای قاچاق کشف شده در خوزستان حراج شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بخشی از کولرهای قاچاق کشف شده در خوزستان حراج شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه