با وجود عدم جذب بازیکن از لیست ؛ هدف استقلال و نکونام پابرجاست

با وجود عدم جذب بازیکن از لیست ؛ هدف استقلال و نکونام پابرجاست

با وجود عدم جذب بازیکن از لیست ؛ هدف استقلال و نکونام پابرجاست

نارنجی:

جواد نکونام در پایان این دو بازی اعلام کرد: تیمش برای تقویت به 5 بازیکن جدید نیاز دارد اما باشگاه استقلال تاکنون تنها دو بازیکن جدید دریافت کرده است. رافایل سیلوا و جلال الدین مشاریپوف.

رییس تیم استقلال دو لیست برای تقویت آبی ها به باشگاه ارایه کرد که در آن لژیونرها و بازیکنان بزرگ تیم های داخلی حضور داشتند اما باشگاه استقلال نتوانست هیچ یک از این بازیکنان را جذب کند. در نهایت رافایل سیلوای که فصل گذشته بازیکن این تیم بود و جلال الدین مشاریپوف که در ابتدای فصل در لیست خرید آبی ها قرار داشت به استقلال آمدند. اما احتمال اینکه استقلال و جواد نکونام از گل خود دست نکشند. جواد نکونام که در ابتدای فصل گفته بود با 13 بازیکن برای قهرمانی در لیگ برتر می جنگد، بار دیگر در برنامه فوتبال برتر تاکید کرد که او و تیمش در بازی های برگشت برای رضایت هواداران استقلال تلاش خواهند کرد.

تیم استقلال در اولین بازی دور دوم این هفته جمعه در ورزشگاه آزادی میزبان تیم صنعت نفت است.

باشگاه استقلال در ابتدای فصل به جواد نکونام اعلام کرد: در صورت کسب سیزدهمین قهرمانی در لیگ برتر از سرمربی تیم حمایت می کنند اما سرپرست تیم استقلال تاکید کرد که استقلالی ها نمی توانند برای پست دیگری تلاش کنند. قهرمانی در لیگ برتر یعنی آبی ها در سفر برگشت به قهرمانی فکر خواهند کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "با وجود عدم جذب بازیکن از لیست ؛ هدف استقلال و نکونام پابرجاست" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "با وجود عدم جذب بازیکن از لیست ؛ هدف استقلال و نکونام پابرجاست"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه