بانک مسکن در اصفهان طعمه حریق شد

بانک مسکن در اصفهان طعمه حریق شد
نارنجی:

محمد شریعتی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام کرد: عصر روز جمعه ساعت 21:40 یک فقره آتش سوزی در شعبه بانک مسکن در خیابان چارباش گزارش شد.

وی به اعزام ایستگاه های آتش نشانی 5 و 9 به محل آتش سوزی اشاره کرد و گفت: نیروهای کمکی ایستگاه های 1 و 14 به همراه یک دستگاه خودرو با تجهیزات تنفسی و ماموران کشیک به محل اعزام شدند.

شریعتی تصریح کرد: با فرض بسته بودن درب شعبه و مشاهده دود و آتش در داخل بانک، ماموران درب بانک را شکسته و وارد شده و آتش را به طور کامل خاموش کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و ایمنی شهرداری اصفهان گفت: براثر آتش سوزی برخی از قسمت های شعبه تحت تاثیر قرار گرفت و ماموران با اطفای کامل آتش از سرایت آتش به مغازه های اطراف جلوگیری کردند.

وی گفت: تیم های کارشناسی در حال بررسی علت آتش سوزی هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بانک مسکن در اصفهان طعمه حریق شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بانک مسکن در اصفهان طعمه حریق شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه