باقری: نخبگان جهان اسلام برای توقف نسل کشی در فلسطین تلاش کنند

در دیدار نخست وزیر سابق عراق؛

باقری: نخبگان جهان اسلام برای توقف نسل کشی در فلسطین تلاش کنند

سرپرست وزارت امور خارجه بر لزوم ایفای نقش نخبگان معروف جهان اسلام به ویژه در منطقه برای افزایش فشار بر رژیم اشغالگر و حامیان آن به ویژه آمریکا برای توقف جنایات و نسل کشی در فلسطین تاکید کرد. .

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری نارنجی، عادل عبدالمهدی نخست وزیر سابق عراق که برای ادای احترام به مقام شامخ شهدای رییس جمهور و وزیر امور خارجه تهران به تهران سفر کرده بود، با معاون وزیر امور خارجه دیدار کرد. امور خارجه عراق، علی باقری مورد بحث و بررسی قرار گرفت. .

عبدالمهدی در این دیدار ضمن تسلیت، تسلیت و تسلیت شهادت شهدای معزز خدمت، از درگاه خداوند متعال برای ایشان طلب مغفرت کرد.

سرپرست وزارت امور خارجه در پاسخ عبدالمهدی به ابراز همدردی و همدردی اقشار مختلف مردم عراق و مقامات و مسیولان عراقی پس از وقوع این حادثه تلخ، ابراز احساسات، عواطف و نگرش های مختلف آیین های عزاداری به این یاد و خاطره را گرامی بدارید، شهدای سرباز جمهوری اسلامی ایران در شهرهای مختلف عراق نشانه پیوند عمیق برادری و دوستی دو کشور و ملت های دوست و همسایه است.

به گزارش نارنجی، باقری در بخشی از این دیدار به تحولات و تحولات راهبردی پس از عملیات طوفان الاقصی و عملیات «وعده حق» در عرصه منطقه ای و بین المللی پرداخت و بر لزوم بازیافتن نقش نخبگان معروف اشغالگران و حامیان آنها به ویژه آمریکا بر توقف جنایات و نسل کشی در فلسطین تاکید کردند.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار و غیرقابل انکار شهید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، رییس جمهور و وزیر امور خارجه شهید کشورمان در حمایت از محور مقاومت، بر استمرار قاطعانه این اصل از سوی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد. ایران.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "باقری: نخبگان جهان اسلام برای توقف نسل کشی در فلسطین تلاش کنند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "باقری: نخبگان جهان اسلام برای توقف نسل کشی در فلسطین تلاش کنند"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه