بازگشت آلودگی هوا به پایتخت

بازگشت آلودگی هوا به پایتخت

نارنجی:

27 اردیبهشت ماه، کیفیت هوای شهر تهران برای اولین بار وارد وضعیت نارنجی (ناسالم برای گروه های حساس) شد.

ایرنا در خبری نوشت: با توقف سامانه بارشی و همچنین بازگشت تدریجی شهروندان تهرانی از سفرهای نوروزی و افزایش تردد خودروهای شخصی در سطح شهر، شاهد کاهش کیفیت هوا هستیم. تهران. بنابراین، شاخص فعلی کیفیت هوای تهران امروز/دوشنبه با عدد 119 برای گروه های حساس در شرایط نامناسب قرار گرفته است و در این مورد برای کودکان، بیماران قلبی و ریوی و همچنین زنان باردار توصیه می شود از سفر به خارج از کشور خودداری کنند.

این در شرایطی است که میانگین دمای پایتخت در 24 ساعت گذشته 79 و در شرایط سالم قرار داشت.

بر اساس اطلاعات ایستگاه های پایش کیفیت هوای شهر تهران، هیچ نقطه ای از پایتخت در وضعیت قرمز (برای همه مردم بد) نیست، اما مناطقی مانند پیروز (13)، شادآباد (18) و همچنین شهرداری. منطقه 19 یا به دلیل گروه حساس و بقیه مناطق کیفی هوا در شرایط بهداشتی قرار دارند.

سال گذشته با توجه به تعداد روزهای آلودگی، 10 روز هوای پاک، 236 روز هوای قابل قبول، 107 روز هوای بد برای گروه های حساس و 12 روز هوای بد برای همه گروه ها در فایل شاخص آلودگی هوا ثبت شد. از پایتخت

پایتخت نشینان از ابتدای سال جاری تاکنون 5 روز هوای پاک و 21 روز هوای سالم داشته اند و بر اساس اطلاعات دریافتی از مراکز پایش هوای تهران، تمامی مناطق در وضعیت سالم قرار دارند.

شاخص کیفیت هوا معیاری برای تعیین روزانه کیفیت هوا و ارتباط آن با سطح سلامت انسان است که در شرایط پاک یا سبز از 0 تا 50، در شرایط قابل قبول یا زرد از 51 تا 100 در شرایط نامناسب متغیر است. از 101 تا 150. گروه حساس یا نارنجی، 151 تا 200 در شرایط بد برای همه یا قرمز، 201 تا 300 در شرایط بسیار بیمار یا بنفش، و 301 تا 500 در شرایط خطرناک یا بنفش.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازگشت آلودگی هوا به پایتخت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازگشت آلودگی هوا به پایتخت"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه