بازداشت 1500 موادفروش و جمع آوری 2500 معتادمتجاهر در پایتخت طی 10 روز

بازداشت 1500 موادفروش و جمع آوری 2500 معتادمتجاهر در پایتخت طی 10 روز

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری بیش از 1500 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در 10 روز اول خرداد ماه خبر داد.

به گزارش نارنجی، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر گفت: تیم های عملیاتی مرکز پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با هنجارشکنان جامعه موفق به کشف و ضبط شدند. 1526 دارو تجار و توزیع کنندگان در 10 روز اول خردادماه 281 کیلوگرم انواع مسکرات سنتی و صنعتی در تهران کشف کردند. برای این افراد پرونده تشکیل و برای تحقیقات بیشتر به مراجع قضایی معرفی شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ نیز با بیان اینکه جمع آوری مواد مخدر یکی از وظایف اصلی پلیس و یکی از مطالبات اصلی مردم است، موفق شدند 2 هزار و 519 نفر را با مواد مخدر جمع آوری کنند. این افراد پس از بازرسی برای بازپروری به مراکز ترک اعتیاد اعزام می شوند.

باباپور با تاکید بر اینکه اجرای این طرح ها در دستور کار نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد و اجرایی می شود گفت: از مردم تقاضا داریم در صورت مشاهده چنین شرایطی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس بگیرند

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت 1500 موادفروش و جمع آوری 2500 معتادمتجاهر در پایتخت طی 10 روز" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت 1500 موادفروش و جمع آوری 2500 معتادمتجاهر در پایتخت طی 10 روز"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه