بارش باران و وزش باد شدید در تهران

بارش باران و وزش باد شدید در تهران

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: امروز تا فردا (16 تا 7 فروردین) در این استان بارش باران، گاهی اوقات باران، رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود.

به گزارش نارنجی، بر اساس نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای سینوپتیک، وضعیت جوی استان تهران برای امروز تا فردا (16 تا 7 فروردین) باران، ابری همراه با بارش باران، گاهی اوقات باران و رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود. بارش باران و برف در ارتفاعات، گاهی باران شدید، مه و باران در مناطق مرطوب پیش بینی می شود.

همچنین از فردا (18 فروردین) تا پنجشنبه (9 فروردین) تا ساعاتی دیگر به ویژه در نواحی جنوبی و غربی و ارتفاعات استان وزش باد شدید پیش بینی می شود.

برای چهارشنبه تا جمعه (8 تا 10 فروردین) با موج ضعیف به ویژه در نیمه شمالی استان در برخی ساعات افزایش ابر، گاهی بارش باران با احتمال رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود. بارش باران و برف در ارتفاعات و در مناطقی که احتمال تگرگ دور از دسترس نیست.

پیش بینی می شود دمای هوا امروز به میزان قابل توجهی کاهش یابد و از فردا دما کاهش یابد.

بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (19 فروردین) ابری و نیمه ابری، در برخی ساعات وزش باد شدید با حداقل 9 درجه و حداکثر 9 درجه خواهد بود. دمای هوا 15 درجه و در روز چهارشنبه (19 فروردین) نیمه ابری، وزش باد شدید و گاهی باران تا ساعاتی دیگر گسترش می یابد و کمینه دما 8 درجه و حداکثر 15 درجه خواهد بود.

بر اساس این گزارش، ایستگاه فرودگاه امام خمینی (ره) با حداکثر 23 درجه و حداقل 11 درجه گرمترین نقطه استان تهران و ایستگاه توچال با 5- درجه سردترین دمای استان تهران در 24 ساعت گذشته بوده است. حداقل -6.

به گزارش نارنجی، در 24 ساعت گذشته میزان بارندگی در ایستگاه فرودگاه مهرآباد 4.4 میلی متر، در ایستگاه چیتگر 4.6 میلی متر، در ایستگاه ژیوفیزیک-تهران 5.8 میلی متر، در ایستگاه شمیرانات-قدسیه 7.8 میلی متر بود و در ساعت 13:00 بارندگی شد. فرودگاه امام خمینی 2.4 میلی متر، ایستگاه فیروزکوه، امین آباد 5.1 میلی متر، میگون 21.7 میلی متر، آبعلی 3 میلی متر، دماوند 0.2 میلی متر، شرق تهران 2.7 میلی متر، شهریار 2 میلی متر، فیروزکوه 1.5 میلی متر، لواسان 4، 2 میلی متر.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بارش باران و وزش باد شدید در تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بارش باران و وزش باد شدید در تهران"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه