بارش باران در جاده های 4 استان/ ترافیک نیمه سنگین در 3 محور غربی تهران

بارش باران در جاده های 4 استان/ ترافیک نیمه سنگین در 3 محور غربی تهران

رییس مرکز ارتباطات و کنترل ترافیک پلیس راه فرک از بارش باران در جاده های 4 استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با نارنجی وی درباره آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور گفت: گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راه فراز در سراسر کشور حاکی از آن است که تردد در اکثر محورهای کشور و تنها در سه محور به روان در جریان است. تهران-کرج. بزرگراه قزوین بین گرمدره و ساسانی و منطقه مهرویلا، بزرگراه تهران – ساوه، بین فیروز – بهرام و رازی آباد و بخشی از خیابان تهران – شهریار نیمه سنگین است.

وی در خصوص ممنوعیت تردد گفت: خیابان خورماتو – پلدکستر تا اطلاع ثانوی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین خورماتو – کوهدشت و جاده زمینی خورماتو – پل زال در حال انجام است. همچنین سه محور اراک – بروجرد، محور قدیم چناران – مشهد و بردسکن – بجستان نیز تا اطلاع ثانوی مسدود است.

رییس مرکز ارتباطات و کنترل ترافیک پلیس راهور درباره انسداد راه های غیرمجاز نیز گفت: 8 محور هشتگرد – طالقان، زیرناکس – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، سروآباد – پاوه، رباط. پشت بادام – بیاز و چشماق – فریمان نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

شیرانی درباره وضعیت جوی راه های کشور نیز گفت: در برخی نقاط استان های گلستان، سمنان، خراسان شمالی و خراسان رضوی بارندگی باریده است. توصیه همیشگی پلیس در شرایط بارانی این است که با سرعت مطمینه رانندگی کنید و فاصله مناسب با خودروی مقابل را رعایت کنید.

رییس مرکز ارتباطات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراسی با اعلام شماره تلفن های 88255555 و 120 از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر و اطلاع از وضعیت جوی، ترافیک و بسته شدن جاده ها با این شماره ها تماس بگیرند مناسب ترین زمان و مسیر سفر خود را انتخاب کنید.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بارش باران در جاده های 4 استان/ ترافیک نیمه سنگین در 3 محور غربی تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بارش باران در جاده های 4 استان/ ترافیک نیمه سنگین در 3 محور غربی تهران"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه