این خارجی جای خالی هافبک بازی‌ساز را در استقلال پر می‌کند

این خارجی جای خالی هافبک بازی‌ساز را در استقلال پر می‌کند
نارنجی:

حالا در همه سطوح بازیکنانی هستند که خیلی از تیم های لیگ برتری دوست دارند آنها را در اختیار داشته باشند اما مشکل چند سال اخیر تیم حل نشده و این تیم نتوانسته هافبکی با مهارت بالای بازیکنان داشته باشد. .

گفته می شود کادر فنی و مدیریت باشگاه استقلال به دنبال چنین فردی هستند اما به دلیل کمبود چنین افرادی در کشور و فوتبال ما، شاید استقلالی ها با خرید بازیکن خارجی این مشکل را حل کنند و از لیگ جدید استقبال کنند. . راه دیگر نکونام محدود کردن چنین شرایطی و شروع لیگ با شرایط فصل قبل و با روش های دیگری مانند استفاده از بازیکنان غیرحرفه ای در این پست است که شاید در فصل نقل و انتقالات زمستانی از جمله آنها جلال الدین مشاریپوف از ازبکستان باشد به این وضعیت فکر کنید.

در شرایطی که به نظر می رسید استقلالی ها در پایان فصل گذشته لیگ برتر تعدادی از بازیکنان کلیدی خود را از دست داده اند و نمی توانند جایگزین آنها شوند، با بازگشت بیشتر بازیکنان به تمرینات این تیم، شرایط برای این تیم فراهم شد. حضور برای استقلال تعیین شده بود. فصل پیش رو لیگ برتر با اضافه شدن چند بازیکن جدید امیدوارکننده به نظر می رسد و پیش بینی می شود با حضور رقبای جدی این تیم از جمله سپاهان پرسپولیس و تراکتورسازی شاهد رقابت داغی در صدر این رقابت ها باشیم. جدول بین چنین تیم هایی در فصل آینده.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "این خارجی جای خالی هافبک بازی‌ساز را در استقلال پر می‌کند" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "این خارجی جای خالی هافبک بازی‌ساز را در استقلال پر می‌کند"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه