این استاد دانشگاه شریف داور ممتاز انجمن فیزیک آمریکا APS شد

به گزارش آنلاین، بر اساس آخرین اعلام APS انجمن فیزیک آمریکا، فهرست جدید «داوران افتخاری» مجلات APS این انجمن در سال 2024 ارایه شده است. در این بین نام دانشیار دانشکده فیزیک دانشگاه شریف مهدی کارگریان نیز در لیست قرار گرفته است.

این استاد دانشگاه شریف داور ممتاز انجمن فیزیک آمریکا APS شد

دکتر. کسب جایزه ICTP و جایزه ابوریحان بیرونی فرهنگستان علوم ایران از دیگر دستاوردهای دکتر

این عنوان به داورانی داده می شود که نقش بسزایی و مهمی در داوری مقالات علمی APS داشته اند. این داوران از نظر کیفیت قضاوت و همچنین از نظر کمیت و زمان پاسخگویی مناسب عملکرد موثری داشته اند.

پیش از این از بین محققان ایرانی، دکتر وحید کریمی پور از دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شریف به عنوان داور ارشد APS در سال 1392 منصوب شده بود.

217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "این استاد دانشگاه شریف داور ممتاز انجمن فیزیک آمریکا APS شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "این استاد دانشگاه شریف داور ممتاز انجمن فیزیک آمریکا APS شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه