ایستگاه برق دژکوه با اعتبار 460 میلیارد تومان به بهره برداری رسید – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

ایستگاه برق دژکوه با اعتبار 460 میلیارد تومان به بهره برداری رسید - خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

ایستگاه برق دژکوه با اعتبار 460 میلیارد تومان به بهره برداری رسید - خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

علی محمد روستایی در کنار دهانه پل شهید طیب در روستا ماگر کشور سخنگوی دولت با حضور بهادری جهرمی در گفتگو با خبرنگار نارنجی گفت: محل ایستگاه افزایش فشار. دژکوه باد کشور که باعث تقویت فشار برق استان می شود و همچنین با هدف جبران تغییر برق در مناطق کشاورزی و صنعتی این شهرستان اجرا شد.

فاش شد: وام نیروگاه هزینه شده است دژکوه 460 میلیارد تومان بود.

روستایی از اهمیت پل می گوید ماگر از این رو وصیت نامه شهید طیب و قبرش در شهرکش به این صورت بود: 156 متری پل شهید. طیب در منطقه ماگر کشور با همت دولت سیزدهم و با تلاش فراوان به مرحله اجرا درآمد.

روستا درباره جزییات پروژه پل شهید طیب وی گفت: این پل دارای 7 دهانه 22 متری و طول ستون های آن 7 تا 10 متر است.

وی راه ارتباطی قبل از پل را حدود 12 کیلومتر عنوان کرد و گفت: 8 کیلومتر آماده است پایه پیتو و آسفالت است و 24 عرشه پل دارد که 8 تای آن ناتمام است و تا چند ماه آینده به بهره برداری می رسد.

معاون عمرانی و خدمات هماهنگی استانداری همچنین گفت: در فاز بعدی جاده بعد از پل ماگر و عملیات اجرایی آن در سه ماهه اول سال آینده به سمت روستا آغاز خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ایستگاه برق دژکوه با اعتبار 460 میلیارد تومان به بهره برداری رسید – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ایستگاه برق دژکوه با اعتبار 460 میلیارد تومان به بهره برداری رسید – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه