ایران یا اسراییل – نارنجی


چرا اسرائیل فواد شکر و هنیه را زد؟ پس چرا پیجر را منفجر کرد؟ چرا سید حسن را زد؟ چرا داره خودشو میکشه من می گویم جواب دو جمله است. ابتدا باید شهرت از دست رفته خود را بازیابد. توجه داشته باشید در صورت عدم احیای این شهرت فلسفه وجودی آن در منطقه زیر سوال خواهد رفت و این دقیقاً لحظه قبل از از بین رفتن آن است.

ایران یا اسراییل - نارنجی

به گزارش نارنجی یک کانال تلگرامی باز شد و نوشت:

من هیچ فیلمی از سربازان اسرائیلی با لباس نظامی که به زبان فارسی ساخته شده اند نمی شناسم.
مراقب باشید؛ به زبان فارسی. یعنی برای هواداران ایرانی. چرا باید نیروی نظامی او با مردم ایران صحبت کند؟ به این فکر کن
در یکی از این فیلم ها یک سرباز اسرائیلی به مردم ایران گفت که بین ایران و اسرائیل یکی را انتخاب کنید.
چه جمله مهم و طلایی گفت.
جاهلان نمی دانستند که این را باید گفت.
امروز دیدم که نتانیاهو هم به مردم ایران پیام داد که ما پشت شما هستیم.
برادران و خواهران! جایگاه اصلی این جنگ «ذهنیت مردم» است. چه در ایران و چه در اسرائیل.
به من بگو چرا اسرائیل فواد شکر و هنیه را زد؟ پس چرا پیجر را منفجر کرد؟ چرا سید حسن را زد؟ چرا داره خودشو میکشه من می گویم جواب دو جمله است.
ابتدا باید شهرت از دست رفته خود را بازیابد. توجه داشته باشید در صورت عدم احیای این شهرت فلسفه وجودی آن در منطقه زیر سوال خواهد رفت و این دقیقاً لحظه قبل از از بین رفتن آن است.
با این حال در مرحله دوم. امان از این ثانیه.
انتخابات ایران معنا و مفهوم داشت و پیام آن نیز با مشارکت کم با انشعاب و سه سویه با انتخاب مقاله در برابر مقاومت ضعیف بود. ضعف در روان انسان نبض ضعیفی دادیم.
سید حسن به مردم گفت که انتخاب شما در اربعین مهم است. می دانید رویدادهای محلی به حضور شما بستگی دارد. ما بودیم که باید افکار عمومی را نسبت به انتخابات می شناختیم مشغول پوشاندن صورت همدیگر بودیم. اسرائیل هنیه را زد شکر هم زد. فردای سوگند پزشکان.
سپس به قول آمریکا ایمان آوردیم انتقام هنیه و حمله به خاک خود را به تعویق انداختیم بدون منطق و درایت عقب نشینی کردیم و ضربات دیگر اسرائیل را زدیم. الان همه مشغول کتک زدن هم هستیم. خنده دار اما واقعی. کسانی که مخاطب مستقیم دستور جهاد تبیینی بودند همچنان به بافت فرش پزشکی مشغول هستند. وسط جنگ نامه می نویسند و سربازان کشورشان را مسخره می کنند جبهه مقاومت را فرق می گذارند چرا؟ از آنجا که ابزارهای دوقطبی مرتبط با رهبری را تحمل کرده و با آنها نواخته ایم به آنها متوسل نشده ایم.
حالا که سید حسن رفته سایه جنگ را احساس کن. مردم کوچه و بازار به خصوص ما کمکی به رهبری نکردند.
ادامه بدهیم باز هم سیلی خواهیم خورد. تا زمانی که از خواب بیدار شویم داستان این است.
راه حل چیست؟ ما هم مثل سیدحسن باید روی نقطه اصلی این جنگ تمرکز کنیم. آنچه افسران اسرائیلی می گویند جالب است و این نقطه توافق و رشد ما خواهد بود. بگذارید همه بفهمند که باید بین اسرائیل و ایران یکی را انتخاب کنند. رهبری فرمودند این واقعیت جنگ است و اینطور نیست.
اگر روی انتخاب بین اسرائیل و ایران تمرکز کنیم پیروز شده ایم.
اگر زدیم شکست خوردیم برخی از مسئولان ما شکست خوردند برخی تحلیلگران ناآگاه بد گفتند و دشمن را خوشحال کردند فقط یک چیز می گوییم.
به هزار زبان
بچه ها وقت انتخاباته
انتخابات؛ ایران یا اسرائیل
همین است.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ایران یا اسراییل – نارنجی" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ایران یا اسراییل – نارنجی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه