اولویت رییس جمهور شهید حضور در مراکز درمانی پرجمعیت محروم بود

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران:

اولویت رییس جمهور شهید حضور در مراکز درمانی پرجمعیت محروم بود

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: شهید حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی تنها رییسی بود که در دوران ریاست خود 4 بار از مراکز آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان خبرگزاری علم و فناوری، عبدالرضا پازوکی در نشست مدیران دانشکده پزشکی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی رییس جمهور محبوب گفت: در تاریخ دانشگاه علوم پزشکی ایران بی سابقه بود که رییس جمهور 4 بار از مراکز درمانی در مناطق فقیرنشین و پرجمعیت بازدید کرد و جالب اینکه ساعات و روزهای تعطیل را برای بازدید انتخاب کردند.

وی همچنین گفت: وظیفه ما خطیرتر از الان است و باید بر اساس اهداف شهید بزرگوار حوث الاسلام و رهبر مسلمین عمل کنیم و به آرمان های ایشان جامه عمل بپوشانیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران همچنین خواستار استفاده از هوش مصنوعی در آموزش پزشکی و تقویت گروه ها در حوزه اخلاق حرفه ای شد.

پازوکی گفت: دانشگاه باید پذیرای 500 دانشجوی پزشکی عمومی و 30 دستیار باشد و توان کلاس های مشترک و تخصصی را افزایش دهد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران همچنین پیشنهاد کرد در هر گروهی پست معاونت بین الملل و معاونت پزشکی ایجاد شود و این کار با استفاده از کارشناسان آن گروه و مدیر حرفه ای به بهترین نحو انجام شود. اخلاق در گروه و همچنین با استفاده از هوش مصنوعی.

وی درباره ساخت مراکز آموزشی و درمانی جدید و تکمیل کار بازسازی برخی بیمارستان های دیگر توضیح داد و از مدیران گروه خواست تا با توجه به رشته تحصیلی در تعیین کدام مرکز مشارکت داشته باشند و نظرات خود را ارایه دهند.

همچنین رضا فلک معاون پژوهشی دانشگاه در خصوص وضعیت پژوهش در سال 2023 در دانشکده پزشکی توضیحاتی ارایه کرد.

همچنین رییس دانشکده پزشکی باکسر با تاکید بر لزوم اتمام کارهای ناتمام، پایان فراخوان اخیر و تعیین تکلیف اعضا را مهم عنوان کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اولویت رییس جمهور شهید حضور در مراکز درمانی پرجمعیت محروم بود" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اولویت رییس جمهور شهید حضور در مراکز درمانی پرجمعیت محروم بود"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه