انقلابی در زندگی مبتلایان به دیابت / پایان تست های قند خون مکرر و تزریق انسولین

به گزارش نارنجی، عملکرد این ابزار بر اساس یک الگوریتم پیچیده و هوشمند است. سنسوری که بر روی بدن بیمار قرار می گیرد به طور مداوم سطح گلوکز خون را اندازه گیری می کند. این داده ها به واحد پردازش ارسال می شود و الگوریتم بر اساس آن دوز مناسب انسولین را محاسبه می کند و فاکتورهای مختلفی مانند سن، وزن، سطح فعالیت و رژیم غذایی بیمار را در نظر می گیرد. سپس انسولین در دوز دقیق به طور خودکار با یک پمپ کوچک متصل به بدن تزریق می شود. به این ترتیب سطح قند خون در محدوده طبیعی و ایمن حفظ می شود.

انقلابی در زندگی مبتلایان به دیابت / پایان تست های قند خون مکرر و تزریق انسولین

به گزارش مجله خبری نارنجی، مزیت اصلی این سیستم پرهیز از تزریق دستی انسولین و آزمایشات مکرر خون است که برای بیماران دیابتی بسیار آزاردهنده و سخت است. علاوه بر این، کنترل دقیق و به موقع قند خون توسط پانکراس مصنوعی از عوارض جدی کوتاه مدت و بلندمدت دیابت جلوگیری می کند. در واقع این فناوری نه تنها کیفیت زندگی بیماران را بهبود می بخشد، بلکه از بروز عوارض خطرناک نیز جلوگیری می کند.

کارشناسان بر این باورند که این فناوری آینده زندگی افراد مبتلا به دیابت نوع 1 را تغییر خواهد داد، زیرا در آزمایشات اولیه، این دستگاه نسبت به تجهیزات موجود در کنترل بیماری و کاهش نیاز به مداخله بیمار موثرتر بوده است.

دیابت بیماری سختی است، اما این سیستم ها تفاوت قابل توجه و قابل توجهی در زندگی بیماران ایجاد می کنند و سلامت کلی و کیفیت زندگی افراد دیابتی را بهبود می بخشند.

سرویس بهداشت ملی انگلیس در نظر دارد این دستگاه را در اختیار 150 هزار بیمار مبتلا به دیابت نوع 1 قرار دهد. این سازمان 2.5 میلیون پوند به مراکز بهداشتی محلی برای شناسایی بیماران مناسب در طول برنامه پنج ساله اختصاص داده است. انجمن های دیابت این اقدام را برای بیماران بسیار هیجان انگیز توصیف کردند.

انقلابی در زندگی مبتلایان به دیابت/ پایان آزمایشات مکرر قند خون و تزریق انسولین

این آژانس اعلام کرد که کودکان و نوجوانان، زنان باردار یا قصد باردار شدن و افرادی که قبلاً از پمپ انسولین استفاده می کنند اولین گروه هایی هستند که به سیستم جدید دسترسی خواهند داشت که در مجموع 152000 نفر را پوشش می دهد.

5858

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انقلابی در زندگی مبتلایان به دیابت / پایان تست های قند خون مکرر و تزریق انسولین" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انقلابی در زندگی مبتلایان به دیابت / پایان تست های قند خون مکرر و تزریق انسولین"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه