انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶| کمین یوزها برای شکار گرگ های سفید

انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶| کمین یوزها برای شکار گرگ های سفید

تیم ملی فوتبال ایران قصد دارد در خانه ازبکستان بازی کند.

به گزارش خبرگزاری نارنجی امروز از ساعت 17:30 در ورزشگاه ملی تاشکند تیم های ملی فوتبال ازبکستان و ایران در چارچوب سومین دوره رقابت های جام جهانی 2026 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

هر دو تیم در تلاش هستند تا رکورد 100 درصدی خود را حفظ کنند. آنها در دو بازی اول پیروز شده اند و پیروزی در این دیدار رتبه اول را به خود اختصاص داده است. البته با تساوی ازبکستان با 7 امتیاز در صدر جدول باقی خواهد ماند.

گرگ های سفید در دو بازی قبلی خود مقابل کره شمالی و قرقیزستان پیروز شده اند. ازبکستان از زمانی که به عنوان یک کشور مستقل به عضویت فیفا درآمد 7 بار این فرصت را داشت که قهرمان جام جهانی شود اما هر بار ناکام ماند و برای هشتمین بار شرایط ازبک ها بهتر از همیشه و با عملکردی که انجام دادند شد. نشان داده اند که شانس جدی صعود برای شکستن طلسم صعود دارند هر چند با حضور ایران احتمال تیم اول گروه A بسیار بعید است. الدور شومورودوف مهاجم گرگ های سفید شناخته شده ترین چهره ازبکستان در صحنه اروپا است این بازیکن 29 ساله چهار بازی در سری آ برای رم انجام داده است. اوستون اورونوف و جلال الدین مشاریپوف دو چهره سرشناس ازبکستانی در لیگ برتر ایران بازی می کنند.

تیم ملی ایران در آستانه ثبت چهارمین حضور متوالی خود در جام جهانی است و با پیروزی های مشابه 1-0 مقابل قرقیزستان و امارات متحده عربی مقام دوم را برای تیم امیرخالنویی به ارمغان می آورد و آنها با سخت ترین و تعیین کننده ترین بازی روبرو خواهند شد بازی دور اول در تاشکند. خالنویی در دومین دوره حضورش در تیم ملی ایران 20 برد از 24 بازی رسمی خود را به دست آورده و تنها در یک بازی شکست خورده است (فینال جام ملت های 2023 برابر قطر) بنابراین ثبت 21 برد مقابل ازبکستان نیازمند تصمیم جدی است. قلناوی فقط محمد حسین کنانی زادگان را مجروح می بیند و با گرگ ها جلو به خانه حریف می رود. مهدی طارمی ستاره اینتر و سردار آزمون گلزن شباب الاهلی از نقاط اصلی خط حمله ایران مقابل حریف آسیای میانه هستند.

*ایران و ازبکستان در دور دوم رقابت های جام جهانی در گروه E برابر هم قرار گرفتند و دو دیدار ازبک ها و گرگ های سفید از یک امتیاز فراتر نرفت.

ترکیب احتمالی هر دو تیم:

ازبکستان: یوسفوف علیجانف علیکولوف آشورماتوف آشمورادوف نصرالوف؛ خمروبکوف شوکوروف ماشاریپوف؛ اورونوف شومورودوف.

ایران: برادران؛ حردانی حزباوی خلیل زاده محمدی; نورافکن عزت اللهی; جهانبخش قدوس قائدی; طارمی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶| کمین یوزها برای شکار گرگ های سفید" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶| کمین یوزها برای شکار گرگ های سفید"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه