امام خمینی (ره) الگوی عملی انقلاب اسلامی ایران بودند – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

امام خمینی (ره) الگوی عملی انقلاب اسلامی ایران بودند - خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار نارنجی، علی محمد زنگینه شامگاه جمعه در مراسم یادواره شهدای خدمت اظهار داشت: شهدای خدمت مسیر جدیدی را برای همه ما ترسیم کرده اند.

وی همچنین گفت: رهبر شهید خدمتگزار واقعی مردم بود و همیشه به فکر مردم بود و خود را فدای مردم کرد.

استاندار گلستان در ادامه سخنان خود به این نکته توجه کرد که امام (ره) از سال 1340 مبارزه خود را با رژیم طاخوت آغاز کرد و بعدها این حرکت را انفجار نور نامید و گفت: امام خمینی (ره) به صدای مردمش ایمان جدی داشت. جمهوری اسلامی به رفراندوم گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) الگوی عملی انقلاب اسلامی ایران بود، یادآور شد: بیش از 40 عنوان از کتب امام باقی مانده است که با تحلیل مفاد آنها و منویات مقام معظم رهبری، راهگشا خواهد شد. به حساب آورده شود. ما و ما هیچ ابهامی نخواهیم داشت.

زنگین با اشاره به اینکه هیچکس رهبری امام را نمی شناسد گفت: می گویند امام به اسلام ناب محمدی به معنای واقعی معتقد بود. آنها در برابر استکبار جهانی به یاری خداوند ایمان داشتند و امام خمینی (ره) فقط از خدا می ترسیدند.

وی یادآور شد: امام خمینی(ره) بر این باور بودند که انقلاب متعلق به مردم است و اگر این اندیشه به همه عرصه ها سرایت کند، شاهد پیشرفت خواهیم بود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در حوزه سیاست خارجی به شدت با مستکبرین مقابله کردند و خط آنها خط ولی فقیه است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امام خمینی (ره) الگوی عملی انقلاب اسلامی ایران بودند – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امام خمینی (ره) الگوی عملی انقلاب اسلامی ایران بودند – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه