Thundur -ishan که در ابتدا با نام P2 شناخته می شد و مدتی گزارش شده است بنابراین خبرگزاری پدال منتشر می شود. اتومبیل تولید شده توسط Parshodro تولید شده می تواند رقابتی برای محصولات اتومبیل ایرانی باشد. یکی از اصلی ترین رقبای پارس NOA در بازار Rana Plus خواهد بود که نزدیک به محصول جدید SAIPA ویژگی ها بخش ها و قیمت ها است. بنابراین ما قصد داریم هر دو اتومبیل را با هم جمع کنیم تا ببینیم چه کسی می تواند انتخاب بهتری باشد.

اتومبیل ها معرفی شدند
رانا خودرویی است که بیش از ده ها سال در بازار است و مانند بیشتر اتومبیل های داخلی. اتومبیل ها بر اساس جعبه پژو 2 پس از سالهای مختلف پس از سالهای مختلف و افت از سال سال ایران و Khana Plus حداقل تعداد تولید و نام Rana Plus 4 Cassers را به اتمام رسانده اند.
از طرف دیگر پس از متوقف شدن تولید در کشور ما در کشور ما سایپا تصمیم به نتیجه گیری Uresa P2 گرفت. اولین عکس های گرافیکی در پاییز امسال منتشر شد و سپس در پایان آوریل Thundur -ran -aran -در کارخانه Mega Motors نیز اعلام شد. حدود دو سال بعد P2 یا Pars NOA برای شروع فروخته می شود و ممکن است در برنامه های آینده نزدیک برای SAIPA پیدا شود.
مجموعه طراحی بیرونی
این دو اتومبیل دارای یک ساختمان قدیمی قدیمی هستند که به نسل اول لوگان باز می گردد. بنابراین اساساً ما در تلاش هستیم تا با دو دهه یک تغییر به روز شده پیدا کنیم. از این نظر طراحی رانا قدیمی تر است زیرا زیرا ما در سال ششم تغییر بزرگی داشتیم. این خودرو همچنین همان 5 صندوق دار در مشخصات الحجات است.
همین مورد در مورد Parso NOA نیز صادق است که طرف گرگهای روی صورت شما را نیز آزمایش کرده و فقط در جلو و عقب ساخته شده است. در جلوی خودرو مجموعه ای از نور هد و سبزیجات ورودی را ساخته است اما این طراحی جذاب هیچ آسیبی به مشخصات جانبی خودرو ندارد. در پشت می بینیم که چراغ های جدید در گوشه ای گسترش یافته و سپر با قسمت بزرگی از پلاستیک سیاه ساخته شده است.
به طور کامل اگرچه پارس No -to -date آسیب دیده است وقتی نمای جدید برس در شکل بد به نظر می رسد ظاهر کلی Rana Plus آسیب دیده است. از نظر ابعاد پارس NOA 4.3 میلی متر طول 4.3 میلی متر طول و 4.3 میلی متر از RANA به علاوه با طول 4.3 میلی متر 4.5 میلی متر گسترده شده است. با این حال در فاصله مرکزی تفاوت بیش از 2.5 میلی متر برای PARS NO و 4.3 میلی متر برای Rana Plus است.
مقایسه داخلی و کابینت
در داخل اتومبیل ها یک مکان قدیمی کامل برای بازگشت حدود 5 سال پیش پیدا می کنیم. Rana Plus Cab از ابتدای او در سال ششم تغییر بزرگی دریافت نکرده است و فقط یک Peureot 2 جدید که با دکمه های چک بهتر به نظر می رسد. بنابراین در داخل ماشین ما همان داشبورد سیاه و پلاستیکی قدیمی را پیدا می کنیم تا خلاء های آب و هوایی قدیمی و کم را ببینیم. در Rana Plus حتی کنترل سیستم هوا هنوز دستی است.
پارس NOA خیلی بهتر نیست زیرا یک ماشین از Dacia توسط داشبورد توسط داشبورد مانند Rana Plus مشخص می شود. البته پارشود Khodro سعی کرد Rana Plus کوچکتر را بسازد
علاوه بر این در Rana Plus مشکل پای پژو از پای پژو قادر خواهد بود از فضای بزرگی برای خانواده های عظیم استفاده کند و در واقع از خانواده بیشتری استفاده کند.
مقایسه امکانات
جدول زیر ویژگی ها و تجهیزات دو اتومبیل را جمع آوری می کند:
NOA PARS | رانا پلاس | |
ترمز | حیاط پشتی | حیاط پشتی |
فرمان | برقی | هیدرولیک با دکمه های چک |
سیستم باد باد | او است | او است |
سیستم تهویه | نیمی | کتابچه راهنمای |
مکان نما را تنظیم کنید | کتابچه راهنمای | کتابچه راهنمای |
کیسه هوا | 1 عدد | 1 عدد |
پودر عقب دودی | او است | نه |
آینه های جانبی | یک تنظیم الکترونیکی | یک تنظیم الکترونیکی |
دنده سنسور عقب | او است | او است |
چراغ های اتوماتیک | او است | نه |
عیاش | او است | او است |
سنسور باران | او است | نه |
صفحه لمسی را نمایش دهید | 2 اینچ | نه |
نمای دوربین | او است | نه |
کوسه آنتن | او است | نه |
بررسی کشش | او است | او است |
کمکی ترمز | او است | او است |
بررسی سفر دریایی | نه | او است |
مقررات | الومینیوم | فولاد |
طبق میز فوق وی با پارس NOA استخراج می شود که برای یک دوربین یافت شده نام خانوادگی لبه و نور و نور این ویژگی ها حذف می شود. تنها گزینه در Rana Plus و ما در پارس شماره هستیم. کنترل سفر را نمی بینیم.
مقایسه ویژگی های فنی
اگرچه هر دو اتومبیل دارای یک سکوی کاملاً متفاوت موشک و سازنده هستند اما همان غرفه ها را در سینه های خود قرار می دهند! از ابتدا رانا توسط شیر 1.2 -Liter TU1 با 2 اسب بخار و 2 نانومتر گشتاور آزاد شد. البته Khodro ایران با یک حفره شش شش و موتور جدید به روز شده که دارای گشتاور 2 اسب بخار و 2 نانومتر است اما برای مدت طولانی منتشر نشده است. بنابراین Rana Plus در حال حاضر با همان موتور قدیمی TU1 در دسترس است که دارای پنج لبه از Gear-Manual است.
از طرف دیگر در پارس NOA هیچ خبر عمده ای از این خبر وجود ندارد که به دلیل کم زندگی و نارضایتی شناخته شده است و ماشین از موتور سایپا استفاده می کند. این موتور در اصل نسخه ای از SAIPA است اما از آنجا که مبتنی بر موتور Citroen EC5 است از TU های Khodro Iranian متفاوت است. ME3 موتور در بلوک متفاوت است سر سیلندر و میدان تزریق که از سیستم زمان خلاء استفاده نمی کند که در یک موتور معمولی TU2 در دسترس نیست. در نتیجه پیشرانه جدید گشتاور Saipa 2 HP و 2 نانومتر را تولید می کند که کمی بالاتر از Rana Plus است. نیروی موتور در همان زمان مانند حریف ایرانی توسط لاشه پنج تا پنج ساله.
بنابراین پارس NOA یک سلطه کوچک است اما به دلیل اینکه موتور Ti5 در بازار است اما اساساً یک موتور جدید است. Power TU1 سرعت خوبی برای Rana Plus سرعت و پسوند خوبی است و به دلیل وزن نوح در نزدیکی Rana Plus است و باید انتظار سرعت را داشته باشد. پیشرانه ME3 از نظر لرزش و صدا بسیار بهتر از موتور M3 SAIPA است.
مزایا و مضرات پارس نوا و رانا پلاس
مزیت | دیکتنر | ||
NOA PARS | رانا پلاس | NOA PARS | رانا پلاس |
مدرن | طراحی هماهنگ | طراحی بدون هماهنگ | مکان گذشته |
عناصر بیشتر | فرکانس قطعات یدکی | کابینه قدیمی | کابینه قدیمی |
کابین جادار تر | بازار بهتر بهتر است | rault برداشته شد | امکانات کوچک |
قیمت و نتیجه
پارس خلرو امروز قیمت پارس را گزارش داد اما قیمت سایپا و ایرانران کدرو قیمت تندور -در حال تخمین زده می شود بین 5 تا 5 میلیون دلار تخمین زده می شود. با این حال Rana Plus در حال حاضر قیمت عاملی 5 میلیون تومور است که به بیش از 5 میلیون تومور در بازار رسیده است. با این حال انتظار نمی رود که قیمت پارس NOA نزدیکتر یا کمی گران باشد. بنابراین اگر اختلاف قیمت خیلی زیاد نیست بدون NOA اگر می خواهید ویژگی بهتری داشته باشید اگر می خواهید یک ماشین کوچک و گسترده داشته باشید و از ویژگی های محدود و دارای ویژگی های محدودی برخوردار باشید می توانید این صدها صدها ایرانی را انتخاب کنید.
جداول فنی
NOA PARS | رانا پلاس | |
نظارت | ME3 | tu1 |
نوع موتور | 1.2 لیتری 2 -مدار | 1.2 لیتری 2 -مدار |
دریچه | 1 | 1 |
قدرت | 2 اسب | 2 اسب |
گشتاور | 1 متر نیوتن | 1 متر نیوتن |
جعبه دنده | 2 جریان دستی | 2 جریان دستی |
یک محور محرک | جلو | جلو |
وزن | 1 کیلوگرم | 1 کیلوگرم |
طول | 4.3 میلی متر | 4.3 میلی متر |
پیش از | 1.5 میلی متر | 2.3 میلی متر |
قد | 4.3 میلی متر | 2.5 میلی متر |
دیستال | 4.3 میلی متر | 1.5 میلی متر |
ظرفیت مخزن | 2 لیتر | 2 لیتر |
مقررات | 2 اینچ | 2 اینچ |
1
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ال ۹۰ ایرانی یا رانا پلاس؛ کدامیک بهتر است؟" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ال ۹۰ ایرانی یا رانا پلاس؛ کدامیک بهتر است؟"، کلیک کنید.