افزوده شدن یک دستگاه جرثقیل 120 تنی به ظرفیت تجهیزاتی بندرلنگه – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

افزوده شدن یک دستگاه جرثقیل 120 تنی به ظرفیت تجهیزاتی بندرلنگه - خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری نارنجی، مرتضی سالاری با اعلام این خبر اعلام کرد: با هدف افزایش توان عملیاتی، ایمنی و بارگیری کالا و ارتقای سطح خدمات بندری به صاحبان کالا و کشتی، ۱۲۰ تن استراتژیک. این جرثقیل از بندر نوشهر به ظرفیت خود در بندر لنگه منتقل می شود.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست های کلان دولت در خصوص توسعه دریا محورظرفیت سازی و ایجاد زیرساخت در بنادر کشور، سازمان بنادر و دریانوردی با توجه به توسعه اقتصادی، ایجاد فرصت های شغلی جدید و افزایش توان عملیاتی این جرثقیل به ظرفیت بندر لنگ اضافه شده است.

مدیر بنادر و دریاهای غرب هرمزگان خاطرنشان کرد: بنادر غرب استان طلایا از بنادر ایران، پیشروترین حمل‌ونقل خودرو در ایران و شلوغ‌ترین بندر این کشور برای بارگیری، تخلیه و صادرات است. کالاهای سردخانه ای و گفت: از این جرثقیل 120 تن برای تجهیزات کاری این بندر، ظرفیت عملیاتی بندر ارتقا یافته است که علاوه بر تسریع در بارگیری و تخلیه، رضایت صاحبان کالا را به دنبال خواهد داشت. . و شرکت های حمل و نقل

وی همچنین گفت: با توجه به نقش اصلی این منطقه در اقتصاد کشور و اینکه اقتصاد کشور به نحوی وابسته به اموری است که در غرب استان هرمزگان صورت می گیرد، تمام تلاش خود را برای توسعه، بهبود و توسعه منطقه غرب به کار خواهیم گرفت. . استان هرمزگان به منظور افزایش امکان مدیریت بندر و دریانوردی در بندرلنگ و غرب استان هرمزگان و نظارت جدی بر این موضوع.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزوده شدن یک دستگاه جرثقیل 120 تنی به ظرفیت تجهیزاتی بندرلنگه – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزوده شدن یک دستگاه جرثقیل 120 تنی به ظرفیت تجهیزاتی بندرلنگه – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه