افزایش 87 درصدی صدور مجوز ماده اولیه فراورده های طبیعی

رستمی توضیح داد؛

افزایش 87 درصدی صدور مجوز ماده اولیه فراورده های طبیعی

رییس اداره کل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو از افزایش 87 درصدی اعطای مجوز مواد اولیه فرآورده های طبیعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه سلامت خبرگزاری نارنجی، الیرضا رستمی، رییس اداره کل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو گفت: طبق آمار کلی کد ثبت محصول داده شده است. مواد اولیه طبیعی در سال 1401 به 241 مورد رسید که در سال گذشته با نرخ 87 درصد به 328 مورد رسید.

وی همچنین گفت: تا پایان سال 1402 تعداد محصولات طبیعی شناخته شده به بیش از 193 میلیون رسید.

رستمی گفت: با توجه به تکلیف تعیین شده در نقشه راه فرآورده های طبیعی و طب سنتی ایران در سال 1404، برای افزایش تعداد فرآورده های طبیعی در فهرست به 1612 فرآورده طبیعی و دسته های درمانی به 53 دسته، تعداد مجوزهای مربوط به طبیعی محصولات تا پایان اعطا شد در سال 1402 تعداد 4561 مجوز در 59 دسته درمانی وجود داشت که بالاتر از اهداف مورد انتظار بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش 87 درصدی صدور مجوز ماده اولیه فراورده های طبیعی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش 87 درصدی صدور مجوز ماده اولیه فراورده های طبیعی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه