افزایش 30 درصدی بهای خدمات مراکز فرهنگی و هنری شهرداری تهران

افزایش 30 درصدی بهای خدمات مراکز فرهنگی و هنری شهرداری تهران

اعضای شورای شهر تهران استفاده از مراکز فرهنگی هنری نهاد فرهنگی هنری شهرداری تهران برای سال جدید را تصویب کردند.

به گزارش نارنجی، در سال 1403 اعضای شورای شهر تهران قانون افزایش ارزش استفاده از مراکز فرهنگی هنری نهاد فرهنگی هنری شهرداری تهران را روی میز گذاشتند و نرگس ماندری پور رییس کمیسیون نیز آن را ابلاغ کرد. جزییات این لایحه قانونی را تشریح کرد و گفت: دو کمیسیون فرهنگی و بودجه در جلسه مشترکی تصمیم گرفتند تا ارزش خدمات را تعیین کنند و بر این اساس مقرر شد ارزش خدمات مراکز فرهنگی هنری مرتبط با نهادهای فرهنگی و هنری تعیین شود. سازمان هنری از ابتدای سال جاری به صورت منطقه ای و بر اساس قوانین فوق.

وی از تعیین ارزش خدمات آموزشی نیز بر اساس دو شاخص پهنه بندی و سطح بندی خبر داد و گفت: به طور کلی ارزش خدمات آموزشی و خدمات آموزشی مراکز فرهنگی و هنری مرتبط با سازمان فرهنگ و هنر 30 درصد افزایش می یابد. .

یکی از اعضای شورای شهر تهران با بیان اینکه این تخفیف برای گروه های خاص در نظر گرفته شده است، گفت: همچنین نهاد فرهنگی هنری باید خدمات ویژه ای به معلولان ارایه دهد.

بر اساس گزارش نارنجی، اعضای شورای شهر پیشنهاد کردند که کل تخفیف 50 درصد و استفاده از این مراکز برای سالمندان، خانواده های شهدا، کارمندان و مستمری بگیران شهرداری رایگان باشد.

اعضای شورای شهر تهران در نهایت ارزش استفاده از مراکز فرهنگی هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را تایید کردند.

شعبانی جایگزین جاوید در کمیسیون ماده 14 شد

همزمان با دویست و سی و هفتمین جلسه جامعه اسلامی شهر تهران، لایحه قانون شهرداری تهران در خصوص معرفی اعضای کمیسیون در ماده 14 آیین نامه شهرداری تهران و در همین راستا در شورا مطرح شد. محمد آخوندی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر گفت: این آیین نامه متشکل از کمیسیونی متشکل از معاونت مالی و اداری شهرداری تهران و دو نفر از اعضای ارشد شهرداری است که به عنوان عضویت منصوب شده اند. این کمیسیون به پیشنهاد شهردار و تصویب انجمن شهر؛ از این رو بنا به پیشنهاد اباس شعبانی شهردار تهران جایگزین علیرضا جاوید خواهد شد.

همچنین مهدی اخراریان عضو شورا در سوالی گفت: وقتی درباره شخصی بحث می شود و برای آن فرد رای می گیرد. شخص مذکور باید در جلسه دادگاه حضور داشته باشد. اما امروز صحن به فردی رای می دهد که در این جلسه حضور ندارد. همچنین این فرد ماه هاست با لباس معاونت امور مناطق شهرداری تهران در دادگاه حاضر نشده است.

به گزارش خبر نارنجی، پس از بحث و گفتگو، عباس شعبانی با 14 رای موافق به عنوان عضو کمیسیون ماده 14 قانون مذاکرات شهرداری تهران انتخاب شد.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش 30 درصدی بهای خدمات مراکز فرهنگی و هنری شهرداری تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش 30 درصدی بهای خدمات مراکز فرهنگی و هنری شهرداری تهران"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه