افزایش ۲۵ درصدی مصدومین ناشی از گازگرفتگی سگ در مازندران

افزایش ۲۵ درصدی مصدومین ناشی از گازگرفتگی سگ در مازندران

نارنجی/ مازندران مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: طی 6 ماهه نخست امسال 80 نفر از جانباختگان سگ گزیدگی برای بررسی جراحات وارده به پزشکی قانونی مراجعه کردند که نسبت به مدت مشابه قبل 25 درصد افزایش داشته است. سال

دکتر علی عباسی در گفت و گو با خبرنگاران 25 نارنجی با بیان اینکه آمار سگ گزیدگی و مراجعه به پزشکی قانونی برای مصدومان افزایش یافته است گفت: از 80 مصدوم 58 نفر به پزشکی قانونی اعزام شده اند. مردان و بقیه زن هستند.

وی همچنین گفت: حداکثر سن مصدومان بر اثر سگ گزیدگی بین 41 تا 50 سال با 16 نفر و حداقل سن آنها 51 تا 60 سال با 9 نفر بوده است.

مدیرکل مرکز پزشکی مازندران از اعزام بیشترین مصدومان به مراکز ما در شهرستان تنکابن خبر داد و اعلام کرد: بر اساس آمار ارجاعی مراکز استان ها حداکثر 18 نفر که مورد اصابت سگ قرار گرفته اند مربوط به شهرستان تنکابن است. چالوس با 11 نفر و ساری قائم شهر و آمل هر کدام با 9 مورد و حداقل یک مورد در شهرستان های عباس آباد کلاردشت و میاندورود.

به گزارش نارنجی از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان مازندران سال گذشته 123 نفر از سگ گزیده ها برای بررسی جراحات وارده به پزشکی قانونی مراجعه کردند که 87 نفر مرد و مابقی هستند. زنان هستند. .

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش ۲۵ درصدی مصدومین ناشی از گازگرفتگی سگ در مازندران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش ۲۵ درصدی مصدومین ناشی از گازگرفتگی سگ در مازندران"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه