افزایش ۱۵ درصدی تردد در جاده‌های منتهی به پایانه‌های مرزی اربعین/ اخصاص ۴۶ درصد ترددها به مرز مهران

افزایش ۱۵ درصدی تردد در جاده‌های منتهی به پایانه‌های مرزی اربعین/ اخصاص ۴۶ درصد ترددها به مرز مهران

جانشین پلیس راه فارس از تردد ۴۶ درصد زائران اربعین حسینی از مرز مهران خبر داد.

به گزارش خبر نارنجیسرهنگ سیاوش محبی به طرح ترافیک پلیس راهور برای مراسم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: این طرح که از 25 مرداد آغاز شده و تا 15 شهریور ادامه دارد یکی از بزرگترین طرح ها و وظایف ترافیکی است. پلیس راهنمایی و رانندگی، و به همین دلیل شاهد حجم زیادی بوده است. امسال از 25 تا 23 مرداد بیشترین ورود و خروج از مرز زمینی مربوط به مرز مهران با نرخ 46 درصد است.

جانشین پلیس راهور فارک اعلام کرد: مجموع تردد در محورهای منتهی به مرزهای ایلام، کرماشان، خوزستان و آذربایجان غربی نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش داشته و پیش بینی می شود تردد افزایش یابد. به سمت استان های مرزی بین 25 تا 30 مرداد ماه به اوج خود می رسد

محبی به بازگشت زائران اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: 3 پست برای حرکت زائران خواهیم داشت که 31، 3 و 5 مرداد ماه خواهد بود. البته سال گذشته شاهد بودیم که بیشترین تعداد زائران در روز قبل از عید حسینی وارد کشور شدند.

وی همچنین گفت: انتظار داریم در روزهای 5 تا 31 مردادماه شاهد هماهنگی موج زائران گرانقدر باشیم که به مرزهای اربین رفت و آمد می کنند.

اربعین حسینی جانشین پلیس راه فارک در خصوص تصادفات رانندگی در چارچوب طرح ترافیک گفت: از 25 تا 23 مردادماه بیشترین علت حوادث رانندگی بی توجهی به جلو، انحراف به چپ و پرهیز از حوادث رانندگی بوده است. به دلیل سرعت بالا می تواند وسیله نقلیه را کنترل کند.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش ۱۵ درصدی تردد در جاده‌های منتهی به پایانه‌های مرزی اربعین/ اخصاص ۴۶ درصد ترددها به مرز مهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش ۱۵ درصدی تردد در جاده‌های منتهی به پایانه‌های مرزی اربعین/ اخصاص ۴۶ درصد ترددها به مرز مهران"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه