افزایش محتوای تخریبی و اخبار جعلی علیه برخی کاندیداها

افزایش محتوای تخریبی و اخبار جعلی علیه برخی کاندیداها

سخنگوی مرکز ملی سایبری از افزایش چشمگیر انتشار مطالب مخرب و اخبار جعلی انتخاباتی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش نارنجی، حسین دلیریان – سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی – در صفحه شخصی خود نوشت: آمار تخلفات و اخبار جعلی علیه کاندیداها در فضای مجازی به شدت افزایش یافته است. حتی برای برخی از نامزدها، میزان تخریب آنها بسیار فراتر از توصیف محتوای برنامه محور توسط مخاطبان و مراکز آنهاست.

وی افزود: به عنوان مثال بیش از 70 درصد مطالب علیه یکی از کاندیداها مخرب است. در عین حال ربات های ضدانقلاب و کاربران جعلی بسیار فعال شده اند و اخبار جعلی را منتشر می کنند.

سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی در پایان این پست با هشتگ “مواظب باشید” و “اخبار جعلی” از عموم مردم خواست تا در جریان این جنجال های انتخاباتی قرار بگیرند.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش محتوای تخریبی و اخبار جعلی علیه برخی کاندیداها" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش محتوای تخریبی و اخبار جعلی علیه برخی کاندیداها"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه