اعضای هییت علمی دانشگاه ها محور اصلی تعلیم و تربیت اجتماعی هستند

فرهنگ:

اعضای هییت علمی دانشگاه ها محور اصلی تعلیم و تربیت اجتماعی هستند

رییس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: اعضای هیات علمی مرکز اصلی تربیت اجتماعی در محیط دانشگاه هستند.

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری نارنجی، نشست مشترک رییس و مسیولان حراست دانشگاه آزاد استان گیلان با حضور محمدجواد فرهنگ رییس مرکز حراست دانشگاه آزاد برگزار شد. در سالن سردار دلها سلیمانی. دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت.

رییس مرکز دفاع دانشگاه آزاد اسلامی با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله مطهری و روز معلم، این روز را به کارکنان و اساتید محترم دانشگاه تبریک گفت.

فرهنگ لغت توضیح داد: شهید مطهری در لباس روحانیت با موضوعات روز، به عنوان معلمی روشن بین در فضای علمی قبل از انقلاب، به ویژه زمانی که به عنوان شمع روشن وارد دانشگاه شد، بسیاری از قرایت های غلط از اسلام را اصلاح کرد. و دین و در تبیین عقلانیت با مهاجران مذهبی مبارزه کرد. آثار این معلم بزرگ، راهگشای عرصه های فکری و دینی بسیاری از انقلابیون بود.

وی همچنین گفت: باید این شهید بزرگوار و همه شهدای انقلاب اسلامی را از خداوند متعال طلب کنیم. امروز روز معلم، روز معلم و تکریم وظیفه معلم است، هر یک از شما از آن معلمان بزرگی هستید که چراغ راه فرزندان این دیار، زیربنای توسعه و رشد جامعه و مردم کردستان هستند. تولید دانش

رییس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی توجه به بخش تربیت اجتماعی به ویژه فساد و رفتار در دانشگاه ها را مهم دانست و گفت: موضوع فساد و رفتار یکی از مصادیق تربیت اجتماعی است. باید خود به خود حل شود مسیولان و معلمان دانشگاه با برنامه ای منسجم و علمی در دستور کار قرار داده اند

فرنگ تصریح کرد: به عنوان یک قشر فرهیخته و متدین باید نقش خود را در جامعه اسلامی به نحو احسن ایفا کنیم. مسیولیت اجتماعی دانشگاه ها علاوه بر تولید علم و ارایه راهکارهای علمی پژوهشی، باید در عرصه های فرهنگی نیز پیشتاز باشیم و قطعاً این اقدامات در دانشگاه می تواند حوزه های دیگر را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

وی همچنین توضیح داد: وقتی از مقوله رفتار و پوشش و اجرای آن در دانشگاه صحبت می کنیم باید برای این موضوع خاص برنامه ریزی شود و در این زمینه واحدهای دانشگاهی با رفتار مناسب و توافقی جایگاه خوبی دارند. محیط، با برنامه ریزی عملی مناسب.

رییس مرکز پدافند دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به چهار حوزه موثر در تربیت اجتماعی، نقش معلم را دانست و ادامه داد: نقش معلم همواره تربیت علمی و تربیت دینی و اجتماعی بوده است. .

در ادامه این جلسات هر یک از مسیولین حاضر به بیان دیدگاه ها، موانع و چالش های خود در جهت قرار دادن بیانیه تربیت اجتماعی در واحدهای دانشگاهی پرداختند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعضای هییت علمی دانشگاه ها محور اصلی تعلیم و تربیت اجتماعی هستند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعضای هییت علمی دانشگاه ها محور اصلی تعلیم و تربیت اجتماعی هستند"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه