اعتراف ۲ سارق سیم و کابل به ۴۵ فقره سرقت در شاهرود

اعتراف ۲ سارق سیم و کابل به ۴۵ فقره سرقت در شاهرود

نارنجی/ سمنان جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری 2 سارق سیم و کابل که به 45 فقره سرقت اعتراف کردند، خبر داد.

سرهنگ سیدعلی میراحمدی شامگاه بیست و دوم گالاویج در جمع خبرنگاران اعلام کرد: در پی سرقت تعدادی کابل مخابراتی در شهرستان شاهرود، بلافاصله این موضوع در کمیسیون مبارزه با سرقت مطرح و ماموران پلیس راه. شهر شاهرود شروع به کار کرد. تحقیقات خود را به صورت مرئی و نامرئی در قالب چند تیم انجام دادند.

این سخنگو به نیروهای اطلاعاتی و تلاش مستمر پلیس اشاره کرد و گفت: سرانجام ماموران انتظامی این شهرستان در یک عملیات ناگهانی موفق شدند و دو سارق بومی را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ میراحمدی همچنین گفت: در تحقیقات فنی و پلیسی سارقان کارشناس شهرستان شاهرود به 45 فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی در شهرستان شاهرود اعتراف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان در پایان از شهروندان خواست در زمان قطعی برق و تلفن به ویژه در ساعات پایانی شب و یا مشاهده افراد مشکوک و ناشناس مراتب را با سامانه 110 در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند. .

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعتراف ۲ سارق سیم و کابل به ۴۵ فقره سرقت در شاهرود" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعتراف ۲ سارق سیم و کابل به ۴۵ فقره سرقت در شاهرود"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه