استمرار حضور فرماندار، پشت میز مناطق محروم شهرستان مرزی آستارا

نارنجی/گیلان فرماندار آستارا گفت: برای خدمات رسانی بهتر به مردم میز خدمت باید به صورت مستمر در نقاط کم برخوردار و کم برخوردار شهرستان باز باشد.

استمرار حضور فرماندار، پشت میز مناطق محروم شهرستان مرزی آستارا

محمدرضا شهاب زاده بعدازظهر روز دوشنبه 23 بهمن ماه در میز خدمت روستاهای محروم و دورافتاده میه کومه، سلی، گونش و شیری گایینی، بخش لوندویل مرز شهرستان بندر آستارا، محل صاحب آل . مسجد زمان (عج) روستای شیری گیانی تشریح کرد: ایجاد میز خدمت در روستاهای فاقد دستگاه اجرایی و بررسی دقیق مشکلات آنها.

وی بر استقبال خوب مردم از میز خدمت تاکید کرد و گفت: میز خدمت در طول سال در مناطق کمتر برخوردار برگزار می شود و ادامه خواهد داشت. وی خاطرنشان کرد: راه های روستایی روستاهای شیری گایینی، خان گیانی، میه کومه، سالی و گونش از مهم ترین مشکلات این شهرستان است که عمرانی نیز در اختیار مردم قرار گرفت.

شهاب زاده بر حل مشکلات روستاهای محروم آستارا تاکید کرد و گفت: همه ما مسیولیم و باید دست به دست هم دهیم و از همه فرصت ها برای رفع مشکلات شهرستان و روستا استفاده کنیم. فرماندار آستارا با اشاره به اینکه توسعه شهرستان در گرو وسایل ارتباطی است گفت: مسیولان با وجود کمبودها با تمام امکانات و با آمادگی میدانی در صدد رفع نواقص هستند.

ادامه حضور فرماندار، بر سر سفره مناطق محروم مرزی شهرستان آستارا.

وی همچنین گفت: جاده روستاهای نزدیک آستارا که بسیار پرشیب و صعب العبور است باید برای تردد مردم آسفالت و بهسازی شود. وی به اقدامات لازم برای گازرسانی به روستاهای فاقد گاز این شهرستان اشاره کرد و گفت: گازرسانی به روستای شیری گیازی در حال انجام است.

شهاب زاده با بیان اینکه برگزاری میز خدمت، ارتباط چهره به چهره با مردم و شنیدن درد دل آنها به ویژه در مناطق محروم و حاشیه شهر یکی از بارزترین ویژگی ها و رویکرد موفق دولت سیزدهم است، تصریح کرد: در این راستا به دلیل مشکلاتی که در این راستا به وجود آمده است، می توان به این مهم اشاره کرد. که در بسیاری از مناطق کشور نشان می دهد، اهمیت پیدا کرده و رضایت زیادی را به همراه داشته است، وی گفت: خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار در اولویت است.

به گزارش نارنجی، در جلسه میز خدمت روستای شیری گایینی شهرستان آستارا، اهالی مهال، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستاهای محل با حضور فرماندار آستارا و توسط عمرانی معاون استاندار، مدیران تعاونی های روستایی، کمیته امداد، صمت، برق، گاز، آب و فاضلاب و شهرداری لوندویل مشکلات خود را در زمینه راه های روستایی، آبرسانی روستایی، احداث پل، گاز و برق بیان کردند. عرضه. و از مسیولان شهرستان خواستار رفع مشکلات شد.

روستاهای منفصل و دورافتاده میه کومه، سلی، گونش، شیری قیصری از توابع منطقه لوندویل در نزدیکی شهر آستارا به دلیل موقعیت جغرافیایی و نبود راه های مواصلاتی مناسب از مناطق کمتر توسعه یافته و محروم این شهرستان مرزی هستند. گیلان. استان و صعب العبور به دلیل دوری راه ها از مرکز شهر و بخشداری باعث شده اکثر اهالی روستاها از امکاناتی چون جاده، آب شرب، کمبود آب شرب استفاده کنند. . مراکز ورزشی، شبکه برق و گاز، اما در سال های اخیر با تلاش مسیولان شهرستان و دستگاه های دولتی گام های موثری در جهت کاهش مشکلات و رفع کمبود روستاهای بالادست برداشته شده است. ساخت میز خدمت در مسجد صاحب الزمان (عج) روستای شیری گیانی به عنوان دورترین روستای شهرستان جهت بررسی مشکلات منطقه از جمله ایاب و ذهاب و سایر نیازهای روستاهای این منطقه. عزم جدی برای محرومیت زدایی به ویژه در مناطق روستایی بخش لوندویل در شهرستان مرزی آستارا نشان داده است.

حضور مدیران شهرستان و فرماندار آستارا در جلسه میز خدمت روستای شیری گیاری در رفع مشکلات روستاییان آن منطقه بسیار موثر بود و امیدواریم مشکلات روستاهای اطراف منطقه شیری گیاری حل خواهد شد.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استمرار حضور فرماندار، پشت میز مناطق محروم شهرستان مرزی آستارا" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استمرار حضور فرماندار، پشت میز مناطق محروم شهرستان مرزی آستارا"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه