استقلال شبانه بیانیه داد – نارنجی

استقلال شبانه بیانیه داد - نارنجی

به گزارش خبرگزاری نارنجی؛ پس از جلسه ای که سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال با احمد شهریاری رئیس هیئت مدیره و فرشید سامی مدیرعامل باشگاه برگزار کرد و دو طرف به تنش در این جلسه پایان دادند باشگاه استقلال مواردی را مطرح کرد که در جلسه امشب مورد بحث قرار گرفت. در بیانیه ای

در بیانیه باشگاه استقلال آمده است: عصر امروز جلسه ای با حضور رئیس هیئت مدیره مدیر عامل سرپرست تیم فوتبال استقلال و سید حسین حسینی برگزار شد. سید حسین حسینی در این دیدار با مدیران باشگاه استقلال در مورد دغدغه های خود صحبت کرد و از اظهارات خود در مصاحبه اخیرش گفت. در ادامه مسئولان باشگاه استقلال به شبهات به وجود آمده برای این بازیکن پاسخ داده و راهکار خود را برای رفع مشکلات دروازه بان استقلال ارائه کردند.

باشگاه استقلال در ادامه به تشریح دیدار با سید حسین حسینی پرداخت و نوشت: در پایان این جلسه مقرر شد سید حسین حسینی دروازه بان تیم فوتبال اسلام همانند گذشته در تمرینات این تیم شرکت کند. که باشگاه استقلال». از این بازیکن در بازی های داخلی استفاده خواهد کرد و طبق نظر کادر فنی باید از آسیایی استفاده شود.

باید گفت؛ سید حسین حسینی با رفع مشکلات پیش آمده و رفع سوء تفاهمات اخیر فردا همراه با کاروان امارات راهی امارات می شود.

بیشتر بخوانید:

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استقلال شبانه بیانیه داد – نارنجی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استقلال شبانه بیانیه داد – نارنجی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه