استقرار آمبولانس تمام وقت در معدن طزره دامغان

استقرار آمبولانس تمام وقت در معدن طزره دامغان

نارنجی/ سمنان مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان سمنان از اعزام آمبولانس و تجهیزات ایمنی به پایگاه امداد و نجات تزره در شهرستان دامغان خبر داد.

یادگار احمدی با اعلام این خبر گفت: به منظور تعمیر و بهبود خدمات امداد و نجات در معادن زغال سنگ این آمبولانس ها و تجهیزات امداد و نجات توسط وزارت حراست اختصاص و در پایگاه امداد و نجات منطقه تزره مستقر شد. در شهر دامغان یافت شد

وی گفت: با توجه به تعدد معادن زغال سنگ و گسترش نیروی کار در منطقه تزره این آمبولانس با آمبولانس های کامل و وام 300 میلیارد ریالی برای بهبود و بهبود خدمات امداد و نجات معادن اختصاص یافته است. .

وی ادامه داد: امروز در مراسمی نمادین با حضور مسئولان استانی و منطقه ای این آمبولانس وارد پایگاه امداد و نجات شد.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: همچنین تجهیزات و ملزومات امداد و نجات از تجهیزات تنفس مصنوعی کمپرسورهای شارژ ست های هیدرولیک اضطراری جک های هیدرولیک تجهیزات و ملزومات اطفاء حریق و … 200 میلیارد ریال تحویل شد. صندوق نجات

وی همچنین گفت: 43 معدن زغال سنگ با ظرفیت اسمی 500 هزار تن در منطقه تزره و بیش از 1800 نفر در این معادن مشغول به کار هستند.

احمدی به دستاوردهای ملی استان در حوزه معدنی اشاره کرد و گفت: استان سمنان رتبه سوم تولید زغال سنگ را دارد.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استقرار آمبولانس تمام وقت در معدن طزره دامغان" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استقرار آمبولانس تمام وقت در معدن طزره دامغان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه