استخر شنای شهر کاخک افتتاح شد – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

استخر شنای شهر کاخک افتتاح شد - خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار نارنجی، ظهر امروز شنبه استخر شهر گلخانه این مکان پس از 11 سال و با حضور حمیدرضا خان میحمیدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و ساخت مدارس کشور افتتاح شد.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تعمیر مدارس کشور، توسعه کمی و کیفی اماکن تحصیلی و ورزشی دانش آموزان بر اساس برنامه هفتم توسعه را از مهمترین سمت های دولت چهاردهم یادآور شد. و گفت: با توجه به مشارکت 50 درصدی خیرین، 50 درصد دولت در ساخت و توسعه اماکن آموزشی و ورزشی دانش آموزان مشارکت خواهد داشت.

حمیدرضا خان محمدی با بیان اینکه تامین مدارس با امکانات لازم آینده هر منطقه را می سازد، گفت: در برنامه هفتم توسعه یک مترمربع پیدا شده و برای اجرای آن از دو مکان، وظایف و منابع دریافت شده است. ارزش ها مالیات های اضافی بسته به ساخت و ساز ارائه می شود.

700 میلیارد ریال برای ساخت و بهره برداری از استخر

فرماندار گناباد نیز در این مراسم گفت: اجرای استخر شهید رئیسی است گلخانه وی از 11 سال پیش آغاز کرد و گفت: برای ساخت و بهره برداری از این استخر 700 میلیارد ریال هزینه شده است.

رضا نصیری همچنین گفت: 170 میلیارد ریال از مجموع این وام در 2 سال گذشته از محل وام های تملک سرمایه برای تکمیل آن اختصاص یافت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استخر شنای شهر کاخک افتتاح شد – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استخر شنای شهر کاخک افتتاح شد – خبرگزاری نارنجی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه