استان های پیشرو در انتخابات مشخص شدند

استان های پیشرو در انتخابات مشخص شدند

سخنگوی هیات انتخابات گفت: استان های کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، قم، لرستان، چهارمحال و بختیاری، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، ایلام و کرمان از استان های اصلی انتخابات هستند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری نارنجی از علم و فناوری، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفتگو با خبرنگاران که در مرکز انتخابات این کشور تهیه شده است، گفت: بر اساس آخرین آمار 47 نفر درصد رای دهندگان زن هستند. 53 درصد مرد هستند. در عین حال 86 درصد رای دهندگان با کارت ملی، 11 درصد با شناسنامه، 3 درصد با مدرک و یک درصد با گذرنامه و کارت بازنشستگی رای داده اند.

وی ادامه داد: استان های کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، قم، لرستان، چهارمحال و بختیاری، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، ایلام و کرمان در رتبه نخست انتخابات 20 اسفند قرار دارند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استان های پیشرو در انتخابات مشخص شدند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استان های پیشرو در انتخابات مشخص شدند"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه