استاندار تهران: 230 پروژه مدرسه سازی در دولت سیزدهم اجرا شد

استاندار تهران: 230 پروژه مدرسه سازی در دولت سیزدهم اجرا شد

استاندار تهران گفت: در دولت سیزدهم حدود 300 هزار متر مربع زیرزمین با حدود 230 پروژه اجرایی در حوزه مدرسه سازی ساخته شد.

به گزارش نارنجی، الیرضا فخاری در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز با بیان اینکه امروز اگر بخواهیم رشد و توسعه را در کشور بسنجیم باید به زیرساخت های آموزش و پرورش که یکی از مهمترین شاخص ها است اهمیت دهیم، گفت: یکی از مهمترین شاخص های توسعه است. . به زیرساخت ها توجه می کند و اکنون به سرانه 4.74 رسیده ایم اما هنوز با میانگین جهانی فاصله داریم.

وی با اشاره به اینکه دولت به تنهایی نمی تواند کسری های موجود در این حوزه را جبران کند، بیان کرد: آنچه به یاد داریم واقعاً میراثی از گذشته است، ایجاد ظرفیت های جدید توسط خیرین محترم و محترم در زمینه رشد و توسعه زیرساخت های علمی و پژوهشی . برای آینده ایران داده می شود.

فخاری با اشاره به اینکه آنچه امروز در این نشست نورانی می بینیم در قالب کلمات قابل توصیف نیست، گفت: واقعاً برای شروع از ثروت و ثروت و گام برداشتن در جهت توسعه و رفع جهل، جسارت و جسارت زیادی می طلبد.

استاندار تهران این گذر را مصداق آینده نگری عنوان کرد و گفت: خیران در این زمینه از یکدیگر جلوتر هستند و تلاش می کنند تا از نظر کمی و کیفی گام های موثرتری برای رفتن به آن دنیا بردارند اما معنویت آثار این سرمایه ها در مقابل مردم است و ساختن مدرسه یکی از مصادیق این آغاز است.

فخاری با اشاره به اینکه خیرین اساساً پیشگامان کارهای خیر در عرصه مدرسه سازی و ترویج علم و دانش هستند، گفت: شما هستید که طلسم ناتوانی را می شکنید یا جهل را جبران می کنید و این بزرگترین افتخاری است که به نیکوکاران داده می شود یک جامعه

وی با بیان اینکه هر چقدر هم که در آینده قوی باشیم این ناشی از ناآگاهی ماست، اظهار داشت: اگر برای تربیت جامعه و دانش آموزان امروز تلاش می کنید حتما بدانند که برای پتانسیل های آینده کشور سرمایه گذاری کرده اید. .

استاندار تهران با بیان اینکه این صرفه جویی در هر دو بعد مادی و معنوی جایگاه منحصر به فردی دارد، ادامه داد: خداوند این جایگاه را به هیچکس نمی دهد، این خدمت نعمتی از جانب خداوند است اما توان مالی آنها اجازه نمی دهد. .

فخاری ادامه داد: دولت خدمتگزار مردم که رهبرش در راه خدمت به شهادت رسید، همواره خود را در این مسیر می دید و تلاش می کرد تا کاستی ها را جبران کند.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم حدود 300 هزار مترمربع زیربنا، حدود 230 پروژه اجرایی در حوزه مدرسه سازی ساخته شد، گفت: زمانی که شما خیرین وارد صحنه شدید، بدون تعارف می توانم بگویم که مسیولان اجرایی دولت قوی باشید، با این کار می توانید نیکی کنید و دیگران را به انجام این کار خوب تشویق کنید، برای خود یادآوری کنید، انشاءالله برای ارتقای علم و رفع جهل چه کنیم.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استاندار تهران: 230 پروژه مدرسه سازی در دولت سیزدهم اجرا شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استاندار تهران: 230 پروژه مدرسه سازی در دولت سیزدهم اجرا شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه