از 7 اکتبر شروع شد ؟

کسانی که جنایات اسراییل را پس از عملیات 7 اکتبر توجیه می کنند باید بدانند که طوفان اقصی پاسخی به کشتار فلسطینی ها بود که از دهه 40 شروع شد. طوفان الاقصی قطعا انتقامی کوچک برای خون محمد الدوره بود.

از 7 اکتبر شروع شد ؟

به گزارش خبر نارنجی، الیرضا تقوانیه با انتشار عکسی از شهید محمد الدوره در کانال تلگرامی خود نوشت:

این آخرین عکس محمد الدوره کودک فلسطینی است که توسط اسراییلی ها به دست پدرش بی گناه به شهادت رسید.

در تصاویری که شبکه 2 تلویزیون فرانسه از این حادثه ضبط کرده بود، مشخص بود که پدرش از نیروهای اسراییلی التماس می کرد که به فرزند بی گناهش شلیک نکنند، اما صهیونیست ها عمدا محمد را با گلوله کشتند. این حادثه در سال 2000 در نوار غزه رخ داد که بر اساس قطعنامه های سازمان ملل متحد متعلق به فلسطین است و حضور ارتش اسراییل در آنجا غیرقانونی تلقی می شد.

این جنایت بزرگ که در مقابل دوربین های خبری رخ داد، مورد محکومیت مجامع بین المللی قرار گرفت اما مایه شرمساری ابدی صهیونیست ها و حامیان آنها باقی ماند. کسانی که جنایات اسراییل را پس از عملیات 7 اکتبر توجیه می کنند باید بدانند که طوفان اقصی پاسخی به کشتار فلسطینی ها بود که از دهه 40 شروع شد.
طوفان الاقصی یقینا انتقامی کوچک و بهای ریخته شدن خون محمد درحه بود.

پایان خبر نارنجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "از 7 اکتبر شروع شد ؟" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "از 7 اکتبر شروع شد ؟"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه